Viaplay opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I akkurat 12 mnd belastet Viaplay meg for min konto, OG for en ekstra konto til som visstnok var tilknyttet min betalingsinformasjon og personinfo, men med en feilstavet versjon av eposten min. En epost jeg ikke eier eller har tilgang til, eller visste fantes for den saks skyld. Begge kontoer ble opprettet samtidig, uvvist hvordan, men de var heldigvis raskt ute med å anerkjenne at noe feil hadde skjedd, og tilbydde meg 3mnd tilbakebetaling Og det tok meg en måned, en offisiell klage og bokstavelig talt pruting fra Viaplay før de tilbakebetalte meg alt. Jeg kødder ikke; det skjedde i 3 betalinger. Først "her har du 3 mnd", jeg klagde, så fikk jeg 6mnd, jeg fortsatte å klage, og så fikk jeg siste 3mnd. Og siste 3mnd kom sammen med en kommentar for kundeservice om at de ikke har gjort noe galt og ikke hadde trengt å tilbakebetale meg, så de har virkelig vært snille med meg, sa de. Snille for at de korrigerte en feilbelastning av en av dems kunder. Wow. Her ga dere virkelig det lille ekstra, Viaplay. *kremt*- TIl hvordan feilen og to kontoer oppsto, så forblir det uoppklart. Det skjedde 12mnd siden tross alt. Men Viaplay hinter veldig i dialogen med meg på at de vil at det er min skyld. Brukerfeil. Og jeg vet det er mange dumme "brukere" der ute, men jeg er ikke så dum at jeg ved en feiltakelse oppretter to kontoer samme dag, hvorav en av dem med en feiltastet epost. Altså - noe teknisk svakhet må det være i brukerreisen for påmelding for at noe sånt skal kunne skje - UTEN at den som lager seg to kontoer får med seg at to kontoer blir lagd. Jeg tror nesten mer på at de gjør dette maskinelt og bevisst, og når folk oppfatter feil så sier dem som de sa til meg "vi kan tilbakebetale deg bare 3mnd, mer kan vi ikke tilbakebetale", og så håper de at du lar det ligge. Men jeg lot det ikke ligge, og fikk tilbake alt. Oppfordrer andre til å gjøre det samme, og klage i vei. Jeg sier takk og forvel til den dyreste strømmetjenesten på markedet (og det er før de oppretter dobbel-konto på deg og trekker deg ekstra!)
Fungerer ikke. Betaler og betaler. 9000kr for 6 premier league kamper og en ufc natt..på 14 mnd..håpløst. håper ingen abonnementer gidder mere..dårlig kommentarer. Rett og slett tragisk!!
Her er det enormt mye å ta tak i men alt i alt, amatør messige sendinger med amatører som «eksperter».
Ubrukelig kvalitet. Stopper i sendinga og er kornete. Konsekvent dårlig! Ødelegger hele fotball opplevelsen!
Ræva bildekvalitet på Viaplay. Alle andre kanaler har perfekt bilde
Blurete bilde. Alt for høy pris. Absolutt ikke valuta for de alt for mange kronene.
Hr Stokke har god greie på fotball, men han bør ta et kurs i engelsk uttale: Det heter njuka:sl og ikke njukastl. Doherty uttales då:rti, og ikke dåkkerty. Bournemouth uttales bå:rnmøth, og ikke bå:rnemøth. Maguire uttales magaiø:r, og ikke mækkvaier. Robertson uttales råbberts'n, og Henderson blir til henders'n, altså ikke hendersæn og råbbertsæn.Dagens sure oppstøt.