Viaplay opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Slutter alltid å virke midt i sending av live sport. Kvaliteten er alltid av og på, samme med lyden. Ofte blir kvaliteten dårlig og får ikke endret tilbake.
Mange bra kanaler og komplett pakke Før Telenor/canal-digital kjøpte opp. Så var Viasat billig og hadde fantastisk kundeservice. Prisene gikk opp etter at det ble Telenor eid Kundeservice som tilbys nå er ikke så mye positivt å si om etter erfaring
fekk 3 gratis månder, kansellerte abnomentet 2 ganger undet prøve perioden. såg at dem hadde trekt meg får 2 månder etter endt prøve periode. det etter jeg hadde kansellert 2 ganger som sagt. fekk refundert 1 av 2 månder så dem har stjelt 119kr fra meg ved å late som jeg aldri har kansellert men det veit ej at ej har gjort. så til alle sammen som har prøve periode film at du kansellerer, film dato og tid i samme video. send melding til kundeservice for da kan dem ikkje svindle deg. forbanna kjeltringa
Jeg syntes viaplay har et bra utvalg av både filmer og serier. Hvis de kunne gjort noe bedre så hadde det vært og fått nyere filmer litt kjappere.
Fikk Viaplay gratis med TV, men måtte registrere kortet. Brukte Viaplay nesten ikke da vi har mange andre strømmetjenester, så sa derfor opp før vi skulle begynne å betale. Men det har tydeligvis ikke fungert, så de fortsatte å belaste konto. Når jeg kontaktet de var de bare villige til å refunderte 1 av 3 betalte måneder. Jeg har jo ikke noe bevis på at jeg kansellerte, men vet jeg gjorde det. Sto klart og tydelig at jeg hadde sakt opp. Fikk ingen bekreftelse på epost, så jeg brurde jo forstått at det ikke gikk igjennom. Men tenkte ikke mer på det. Viaplay ønsker ikke å refundere meg for det jeg har betalt. Tipper jeg brukte tjenesten 2 ganger. Så ble noen dyre filmer.
Utvikler og kundeservice skylder på hverandre, og tar aldrig selvkritikk.
De lokker med prøvetilbud, men trekker deg for en måned: Det viste seg at samme kredittkort var blitt benyttet i forbindelse med en prøveperiode tidligere, noe jeg ikke visste om. Men uten å informere om at en ny prøveperiode ikke var mulig, så trakk de for en måned og opprettet abonnement. Da vi oppdaget dette og ringte kundeservice ble vi møtt av en arrogant mann, som ikke viste noen forståelse, og som i tillegg hadde en hånlig tone.