Lyse opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Seriøs levrandør. Ikke noe tull. Fikk god 3 års avtale med Lyse.
Hadde først smartly app. Så ble denne erstattet m lyse lading..gikk greit etter oppstartproblemer . Men kjøpte min elbil i mai. Bor i sameie og må da ha den dyreste laderen pga 10 boenheter samt 2.49/kWh. Spurte om å få betale ned mest mulig på en gang på elbilladeren for å slippe betale over 3 år . Men nei. Det fikk jeg ikke fordi jeg ikke kunne betale hele 26000 på en gang. Slikt irritere meg da jeg er alene og har utfordringer m helsa og har både billån og huslån så det holder og nå må også vinduene skiftes pga pålegg fra styret
God kundeservice og rask respons. God og informativ app.
Lyse gjennom Smartly stipulerer regninger som er altfor høye. Når man så prøver å ordne det gjennom skriftlig og muntlig kontakt skjer intet. Det er ingen svar, og muntlige saksbehandlere lover og lyver. Det er en total ignorering.
Expensive, fatura contains many additional line items. Also faktura does not explain where rates for nettleie come from
Oppfordrer alle borettslag og styrer om å HOLDE SEG VEKK fra dette dritt selskapet. Har ringt og ringt over flere uker der jeg blir lovet om at saken skal løses. NULL SVAR TILBAKE!!! Jeg skal pr nå sende ut mailer til flere styrer i mitt området om å holde seg vekk fra Smartly Lyse Energi. Har faktisk ringt over 12 ganger på 3 uker. Det er noe av det sykeste og dårligste opplevelsen min ovenfor en leverandør. Har fått signering av flere som ønsker å bytte energi ledd. Dette skal jeg sørge for å få igjennom. STYR UNNA!
Jeg synes Lyse har for dyre avtale både når det kommer til strøm, nettleie og fiber