Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hei Motkraft! Har fått beskjed at dere skulle overta måleren min, men ingenting er skjedd. Hvordan skrive en mail til dere, adresse? Nå har jeg fått en lenke tilsendt fra Fjordkraft for å bekrefte avtale med dem. Hva gjør jeg? Mvh Marit
Fikk først et tilbud etter å ha sett de på Frokost TV på TV2 og kontaktet de. De gjorde så en kredittsjekk av oss og vi fikk avslag p.g.a dårlig kredittscore ikke annmerking siden vi betaler alle regninger punktlig, men ikke rik nok..... Så fikk vi en ny mail om at de beklaget så mye at de ikke ville bruke kredittscore som grunnlag, men at du faktisk er en god betaler..... og lurte på om vi fortsatt var interessert noe vi var. Så gikk det en stund til..... Så fikk vi et nytt avslag.... LOL Jeg skjønner at de er et nytt selskap og trenger erfaring og trygghet, men dette ble litt for mye tull. Men ser at samfunnet bruker kredittscore mer og mer og vi med minst penger ikke får ta del i de godene som kan gjøre vår hverdag billigere p.g.a en kredittscore og ikke evenen til faktiske være gode betalere. Så 2 stjerner for at de faktisk prøver å gjøre det billigere for de med mest penger... Motkraft er i navnet deres :-D
Vanskelig å kontakte, så innklusiv kWh du bruker, så tjener di gode penger, kommer til å bytte igjen.
Veldig bra oversikt, føler meg trygg på at det ikke kommer alskens påslag. Kunderådgiving er bra.
Hei Per! Tusen takk for hyggelig omtale :D Vi er superglad for å ha deg som kunde, og gleder oss til et langt og godt kundeforhold! Ha en strålende dag videre!
En veldig rettferdig strømavtale, med maks 1 øre påslag og kun 19 kr i måneden utover dette. Men jeg ville heller gått for Tibber, da de har bedre App og kundeservice. Ideen bak Motkraft er bra, men de har ikke kommet så langt med noe mer en selve ideen. Motkraft sin app er under utvikling, og er akkurat nå nærmest ubrukelig. Kundeservicemedarbeiderne deres har lite kunnskap om industrien, deres eget selskap sine vilkår og teknologien bak appen deres. Derfor er det eneste en kan forvente fra dem raske standardsvar som ikke er særlig hjelpsomme. Vi har hatt problemer med at måleren vår ikke sender data, noe Elvia jobber med å fikse. I mellomtiden tenkte vi at Motkraft da ville være rettferdige og da vente med å fakturere oss til de hadde riktig data. De ønsker ikke dette, og vil heller ta betalt for over 3 ganger så mange Kw/t kun fordi de kan. Lite samarbeidsvillige og ikke løsningsorientert i det hele tatt. Alt i alt går vinningen opp i spinningen, ved at en betaler mindre men i retur også får et vesentlig dårligere tilbud enn ved andre leverandører med lignende tilbud.
Hei Jojo! Det er leit å høre at du har opplevd dette. Om det har skjedd noen feil i sammenheng med din faktura, så vil du selvfølgelig bli tilbakebetalt det. Vårt mål har aldri vært å tjene penger på våre kunder og det betyr også at våre fakturaer skal være rettferdige og i tråd med prisene vi oppgir. Appen er i full utvikling og vil inneholde bedre grafikk og mer, nyttig, informasjon i løpet av januar allerede! Det tar har tatt lengre tid enn antatt og det beklager vi. Tilbakemeldingen din til kundeservice skal jeg selvfølgelig ta med videre. Vi jobber på spreng for å svare på alle henvendelser, som det har vært svært mye av den siste tiden. I stedet for å stenge chaten ved høyt trykk, som flere av våre konkurrenter har gjort, så har vi valgt å svare som best vi kan! Dette har tydelig ikke vært bra nok, og det må vi også beklage på det sterkeste. Vi ønsker deg hjertelig tilbake som kunde og håper du får en fin tid (uten skjulte kostnader og lang bindingstid) hos en annen leverandør :)
Hei! Bytta til motkraft den 15 desember. Har erfaring med at de tidligere strømselskapene jg har hatt et kundeforhold til har overholdtdette.men ikke dere! Får beskjed av fjordkraft at kundeforholdet er avsluttet! Jg hadde en god avtale på 0.99økwh ut året. I mine tanker ut året.men ikke den gangen her. Uhørt! Takk at dere rota til. Bytta til bake til fjordkraft, dog med en liten prisøkning. Men at dere ikke overholder14 dager. Da mister jeg glatt lystatil å være kunde hos dere! Takk igjen for utgiftsøkningen før 14 dager.
Hei Frank! Det var leit å høre at du opplever dette. Når du melder deg inn hos oss er det nettopp du som bestemmer når vi skal ta over måleren :) Så om du da ber oss ta over måleren din så snart som mulig, så gjør vi det! Vi gir nemlig kunden retten til å bestemme når de ønsker overtakelse, enten om det er i morgen eller om en måned. Vi skal selvfølgelig sørge for at kundereisen forbedres ettersom det er noen som ikke får med seg denne funksjonaliteten. Ha en fin dag videre!
Udiskutabelt det beste alternative for strømleverandør i Norge. Godt og oversiktlig tilbud, lett å forstå. Jeg hadde også gleden av å oppleve kundeservicen til Motkraft, bare gode ting å si.
Hei Wilhelm! Tusen takk for hyggelig omtale :D Vi er superglad for å ha deg som kunde, og gleder oss til et langt og godt kundeforhold! Ha en strålende dag videre!