NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Beregner feil i forbruk, legger det på de periodene strømmen er dyrest! Har klaget i alle år på dette. Hver vinter i Mars kommer det fantastisk store Fakturaer(med feil forbruk) Etter at jeg klager- sender de allikevel beløpet til inkasso. for Februar 2019, skulle je aha tilbake 29.000.- de betalte meg 12645,79.- Så etter mye mas betalte de tilbake litt til. Nå har jeg endelig byttet!!
Hei Vidar, Det er leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen. Når det gjelder registrering av forbruk så er det din lokale netteier som er ansvarlig for dette. Da det er de som eier og drifter strømnettet og strømmålerne i ditt område er det de som registrerer forbruket. Som strømleverandør er man pliktet til å forholde seg til tallene som registreres av den lokale netteieren. Vi håper du kan ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Mvh Kate, NorgesEnergi
Har vært utsatt for gjentagende siden 2018 på et nummer som har vært reservert mot telefonsalg siden 2004. Forsøker gjentatte ganger å selge en bedriftsavtale til en privathusholdning. Oppdaterer åpenbart ikke sine lister i henhold til Brønnøysundsregisteret eller når de får beskjed om det.
Hei! Vi beklager om det har vært stor pågang. Vennligst send informasjon om det aktuelle nummeret på e-post, så kan vi legge inn en sperre mot utring. Du kan sende informasjon på e-post til [email protected] Beklager igjen for denne situasjonen. Mvh Dag Martin, NorgesEnergi
NorgesEnergi er veldig bra di har bilig strøm veldig bra hjelp fra di
Hei Atle! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg ble godt informert ,lyttet til og med en positiv innstilling
Hei Robert K! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du har en god opplevelse når du er i kontakt med oss. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
God og profesjonell hjelp. Veldig fornøyd. Er å anbefale
Hei Åse E! Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Så vidt jeg kan se for mitt forbruk tilbyr NorgesEnergi ett av markedets aller beste priser på Spotpris for øyeblikket. Kundeservicen er også meget bra.
Hei Daggy! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det betyr mye for oss at du er fornøyd med servicen du opplever når du er i kontakt med oss. Mvh Kate, NorgesEnergi
Oppleves som rimelig over tid. Gir god info om pristilbud og endringer som følge av værmessige utfordringer
Hei Svein P! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Mvh Kate, NorgesEnergi