Rauma Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rauma Energi et greit selskap og veldig fornøyd med gode avtaler og hyggelige ansatte
Hei, så hyggelig at du er fornøyd med oss. Vi jobber hardt hver dag for å være meget gode på kundeservice. Og at vi tilbyr gode og konkurransedyktige avtaler i markedet. Takk for din mening!:)
Jeg har ikke hatt noen problemer med Rauma Energi. Appen er litt klumsete å finne det jeg vil vite, kunne tenkt meg en vanlig meny, nå er det mange figurer som en må gjennom
Hei og takk for at du bekjentgjør dine synspunkter om oss. Vi har rutiner som varsler kundene når det nærmer seg avslutning av dagens avtale og hvilken avtale kunden legges over på. Appen er ikke tilfredsstillende i dag, vi foreslår Min side som et bedre alternativ og vi jobber med å få etablert en ny og langt bedre app. Gi oss litt tålmodighet så vil den komme på plass!
De leverer nøyaktig det de sier de skal levere, intet lureri eller vilkår med liten skrift - noe som synes å være standarden i dette markedet
Hei Per A! Tusen takk for din presisere og klare uttalelse om oss. Vi er alltid glade når kundene roser oss - takk!
Kan anbefale Rauma kraft til alle som vurderer å bytte kraftleverandør. Ryddig og raske tilbakemeldinger på henvendelser, har aldri opplevd rot med faktura i alle de år vi har vært kunde her. Kan vanskelig se hvordan ting eventuelt kunne vært bedre. Kan vanskelig se hvordan
Hei Tommy! Tusen takk for strålende tilbakemelding. Del din mening om oss med alle du kjenner:) Og skulle du eller andre ha innspill til forbedringer så gi oss beskjed. Vi har fokus på tillit, ærlighet og at vi er lett tilgjengelige ved henvendelser. Så igjen, tusen takk for at du deler din mening om oss - med "alle"!
Anbefaler Rauma Engergi spot web til husholdninger som vil ha en langsiktig og rimelig kraftleverandør
Hei og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive om oss her. Det setter vi stor pris på! Vi oppleser at mange er fornøyd med oss og det gleder oss selvsagt. Spre gjerne det glade budskap til din bekjentskapskrets:)
Jeg skulle ønske at det var mulig å få inn nettleien/strømstøtten som jeg har gjennom Elvia. Ville vært mye mer oversiktlig for meg om alt kom på et sted, men jeg kommer ikke til å bytte. Har vært innom andre leverandører som lokker, og jeg stikker av på dagen når prisene "endrer seg". Rauma derimot ligger blandt de beste så å si alltid. Det er ikke noe som endrer seg over natta, og jeg er veldig fornøyd med dem som leverandør.
Hei Henrik! Takk for din tilbakemelding. VI skjønner at gjennomfakurering kunne vært greit, men få etterspør dette ettersom fakturering nå i hovedsak skjer digitalt. Vi har fokus på å holde det vi lover kundene, og at vi ikke skal "lure" noen. Vi SKAL være troverdige! Du må gjerne spre skryt til ditt nettverk og så er vi veldig glade for at du vil fortsette å være kunde hos oss:) Ha en flott dag videre!
Rask service og rask løsning. Det er ingen problemer med kommunikasjon. Det hjelper å effektivt finne en passende løsning for å endre kontrakten.