American Express Platinum Card har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg vil kort som kan Jeg sende penger til familia eller til vener eller dem kan sende meg også denn kort et bra du kan bruker på hele verden
Mange fordeler, men håpløs kundeservice. At det i 2021 ikke skal være mulig å sende en epost til kundeservice, er for dårlig. Alltid hyggelige svensker på telefon. Man skal ha råd til å ha kortet, og utnytte fordelene.
Loungene i Bangkok og Saigon var helt konge.Kundeservice veldig hjelpsom.Mange gode fordeler.Totalt sett:Toppers.
Kortet i seg selv er greit, men American Express tilbyr helt elendig kundeservice. Ved gjentatte anledninger har det vært umulig å komme gjennom til kundeservice per telefon, og flere ganger har jeg fått beskjed om å ringe tilbake da de har problemer med systemet. De tillater ikke kontakt på annet vis, eksempelvis per e-post eller sosiale medier. Har kastet bort nok tid på dette og har derfor sagt opp kortet. To uker etterpå har jeg fremdeles ikke fått utbetalt mitt tilgodehavende. Dyrt og dårlig.
Begynner å bli flere brukersteder, ikke vært borti kundeservice som ler av meg enda eller at de bare har stengt kortet mitt, de har heller ringt meg ved mistenkelig kortbruk. Kunne gjerne vært flere goder ved å ha dette kortet.
Topp kundeservice,men har dessverre innskrenket åpningstidene.
Første gang jeg har opplevd at et finansselskap håner kundene sine og har frekke kundeservice medarbeidere som unnlater og svare på helt enkle spørsmål. Vær klar over at de kan, sperre kortet når de måtte ville, selv om du aldri har vært forsinket med en innbetaling. De ber da om og få utlevert kontoutskriften fra din hovedbank for de siste tre måneder, samt arbeidskontrakt, og de tre siste lønnslippene dine. De har ikke anledning ifølge norsk lov til å kreve kontoutskrift da dette er i strid personopplysningloven. Jeg har faktureringskort fra Eurocard, og har aldri opplevd noe lignende fra dem. Aldri bli kunde av American Express.