American Express Platinum Card har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Reiseforsikringen var en evig lang krangel. Bagasjen var forsinket i 4 døgn og jeg ba om dekning på 6.000,- hvor jeg sendte inn over 20 vedlegg. Når de da fremdeles ville krangle meg ba jeg bare de glemme hele greia.
Det må være det dårligeste kort og det dyreste som gir få fordeler. Det virker som de har gått helt over til å bli et kort for SAS og det ønsker ikke alle kunder.
Absolutt ikke verdt prisen. Ingen av de internasjonale fordelene er med - inkludert for eksempel leiebilforsikring - de norske kortene har kun reiseforsikringen, og den gjelder bare hvis du betaler minst 75% av reisen med kortet. Lounge-tilgangene er også en vits - er det mye folk i loungene får du ikke tilgang. Videre har American Express "oppgradert" "Dinining by AmEx" fordelen, der man tidligere faktisk fikk litt igjen for det man betaler, fra å være gavekort-basert til å være sosiale happenings med få plasser. De få fordelene som fortsatt er gjeldende, slik som leiebilfordeler og hotellfordeler får man også etter min erfaring veldig variert utbytte av (og jeg reiser ganske mye med jobb). Alt i alt - bare å holde seg unna.
Amex platinum har fjernet vesentlige fordeler. Kortet er ikke annet enn et betalingskort som for tilgang til lounge på flyplasser som i sin tur er ganske tragiske i seg selv
Hjelper lite med gode kampanjer når kundeservice er fraværende. De har kun brevpost og en kronglete robot telefon. 🤖 Ingen chat eller epost muligheter selv om vi snart skriver 2022. Styr unna og spar deg selv for masse irritasjonsmomenter!
Jeg vil kort som kan Jeg sende penger til familia eller til vener eller dem kan sende meg også denn kort et bra du kan bruker på hele verden
Mange fordeler, men håpløs kundeservice. At det i 2021 ikke skal være mulig å sende en epost til kundeservice, er for dårlig. Alltid hyggelige svensker på telefon. Man skal ha råd til å ha kortet, og utnytte fordelene.