Bank Norwegian kredittkort har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Brukt til kjøp av reiser på nett og handel i utland i butikker, aldri problemer med det. Det har den beste appen blant alle kredittkortene jeg har hatt, betaler alltid før faktura kommer. -Trekker ned ettersom standard faktura er månedlig nedbetaling 5% ikke hele summen(du kan endre dette). -Reiseforsikringen er bedre på andre kredittkort som har gouda forsikring (dette har tryg). -Cashback er dårlig på 0.5% på Norwegian fly kjøp ELLER alle kjøp generelt. (jeg brukte 66.000kr på 2 uker og fikk 330kr i cashback.....) / Jeg ser mange negative kommentarer angående dette kortet men det kan være folk som ikke er gode på å bruke et kredittkort eller folk som faktisk har hatt en dårlig opplevelse med kundeservice, jeg har selv ikke hatt noe problemer med dette kortet.
Jeg vi bruker den til og kjøpe jeg jobber som vikar nå og jeg ønsker søke oss dere
Ekstremt få cashpoints som opptjenes. 0,5% tilsvarer kun 50 øre for hver 100 krone som brukes. Ellers ingen andre spesielle fordeler med kortet.
Mistet korte på lørdag og sperret det samme time som det skjedde, fikk bekreftelse av Norwegian at kortet var sperret rett etterpå og at nytt kort blei sendt etter kort tid, 5 dager seinere kommer det en belastning på kortet, jeg reklamerte umiddelbart, pengen blei da førts tilbakeført til meg, før jeg plutselig får en mail 1 måned seinere at beløpet blei belastet likevel og at jeg i dette tilfelle måtte selv ta saken videre med selskapet som krevde pengene,,,,,,styr langt unna Norwegian kredittkort, dem hjelper ikke til med en dritt når dem selv har gjort feil, et forbanna møkka selskap, med en elendig avdeling som heter «kundeservice» glem det, du får mere hjelp på en gammal utedass i Enebakk en hva du får på Norwegian sitt ræva kontor.
Prøvde å åpne kortet, godtok ikke passordet,ba om nytt. De kjente ikke mail adressen. Bare godag mann økseskaft, fra chatmaskinen. Kunne stå i kø 15 min for å snakke med en engelsktalende. Glem hele kortet.😡
Min 64 år gamle venn som er Lar pasient, fikk en 8 mnd fengselsdom for 4 år siden, og ble først nå innkalt til soning i åpen anstalt. Han har betalt alle sine regninger og all gjeld punktlig de siste 18 årene. Da vi tok kontakt med Bank Norwegian (BN) og 2 andre kreditorer for å få fryst gjelden i de 8 mnd han skulle sone, ble vi møtt komplett annerledes hos BN, kontra de andre 2. De 2 andre kreditorene frøs gjelden omgående og uten spørsmål (vi sendte dokumentasjon på innkallelse til soning til alle 3 kreditorer, samt dokumentasjon på at Nav stanser utbetaling av uførepensjonen etter 2 mnd) BN avviste derimot vår søknad om å fryse gjelden, uten å begrunne avslaget. Vi klaget på avgjørelsen og ba om at BN alternativt kunne sette ned terminbeløpet til en symbolsk sum, f.eks kr 50 pr mnd under soningen - slik at min venn ikke skulle få problemer. De avslo også dette, og skrev at de opprettholdt krav om månedlig innbetaling av terminbeløpet på rett under kr 2000,- pr mnd. Vi forklarte de, at de gjennom avslaget setter min venn i en svært vanskelig livssituasjon når soningen er ferdig - fordi han da vil ha både inkasso på seg og være registrert som dårlig betaler. Dette er en mann som har betalt punktlig hver eneste måned. Ikke bare mister han boligen sin - fordi han ikke lenger har midler til husleien - men han settes i en horribel situasjon av BN, der han kommer ut igjen til økt gjeld og inkasso. Hvem som helst klarer å se hvilken katastrofe dette kan utvikle seg til å bli. Bare ikke BN, - de tror kanskje man får masse dagpenger i fengsel, til å betjene gjeld med? Det er vanskelig å godta denne enveisholdningen til BN, og dette lukter diskriminering og stigmatisering lang vei.
Har andre Visakort jeg er fornøyd med. Om jeg en dag vil si opp avtalen så er det enkelt å trykke på: “ Jeg amed flyselskapet. Det gjør jeg ikke lenger - så jeg ville avslutte kontoen. Har andre Kredittkort sovslutter min KONTO!” Jeg lette lenge etter info om hvordan AVSLUTTE min konto, men det finnes ikke info på websiden. Fikk nytt kort i posten uten forvarsel. Dato var ikke utgått ! Har nå brukt mye tid på kundeservice. Jeg har bedt de 2 ganger; AVSLUTTE min konto og å ALDRI sende nytt Visakort! Jeg skylder null - Jeg makulerer mitt kort i dag!!!