Bank Norwegian har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Denne banken reklamerer for 3 fri måned på et år men de gir det ikke. De er lite kundevennlige og virker veldig sure
Har eid og brukt kortet i 2 år. Aldri støtt på noen problemer. Har fulgt med på regningene og sjekket hver måned. Alltid vært riktig sum. Har kontaktet kundeservice en gang og fikk god hjelp og svar på det jeg lurte på. Fordeler: - 0kr i årsavgift. Her har DNB ofte 50kr per mnd. - Valutapåslag ligger på 1.75% som er lavere enn nesten alle andre også DNB. - Gebyrfritt uttak i minibank i UTLANDET (gjelder uttak i lokal valuta, men ingen grunn til å gjøre noe annet) . - 45 dager rentefritt ved bruk av kreditt. - 100 000 kredittgrense. - God service - 1% Cash points på vanlige handler og mye mer ved kjøp av flybilletter hos Norwegian (5-20%) - Mulighet å få faktura på mail. Ryddig og oversiktelig faktura. - De har også en enkel og oversiktelig applikasjon hvor det er lett å følge med hva man har brukt penger på og hvor mye som er disponibelt. Ulemper - Middels rente etter de 45 dagene. - Som nesten alle kredittkort starter renten å telle fra første krone dersom man tar ut penger i minibank i Norge/betaler regninger. Her gjelder ikke de 45 dagene. - Minibank uttak i Norge koster også 39kr. - Lønner seg å sette inn penger så man er på pluss siden. Da betaler man ingenting av renter. Vippsoverføring og slikt har ingen avgifter.
kundeservicen er katastrofal dårlig. Jeg orker ikke begynne å fortelle hva som er dårlig. Men dette er et selskap så ikke ønsker å snakke med kundene sine. De ønsker at alt av kommunikasjon går igjennom chat eller mail. Da forslår jeg at man skaffer seg kunder på 16år med 50kr på konto. Vi med fast lønn bør holde oss bort fra dette banken.
Dårlig løsningsorientert bank. Man forventer og få svar på sine henvendelser innen rimelig tid, 2-3 uker er overhode ikke holdbart, og dem svarer med en sur tone, og lite samarbeidsvillige. Så man kan lure på om det jobber folk i denne banken som ikke har godkjenning av lån og kredittkortsøknader. Så styr unna denne banken.
Jeg hadde en søknad som var sendt inn via samarbeidspartner av Bank Norwegian. Med informasjonen som var lagt ved fikk jeg godkjent søknaden på lån. Jeg sendte inn alt av dokumentasjon og signerte med bank ID. Dag 2 fikk jeg en ny mail der de etterspør skattemelding. Da dette var sendt inn, fikk jeg avslag på søknaden uten begrunnelse. Ringte inn og fikk ikke lov til å snakke med de som tar avgjørelsene og var lite hjelpsomme. Dag 3 fikk jeg tak i den som hadde behandlet søknaden, da fikk jeg beskjed at grunnen til at de trakk lånet var for høy gjeld. Noe som var sendt inn på første innsending som da var godkjent. Utifra korrespondansen jeg hadde med Bank Norwegian så var det lite tegn til å hjelpe, eller forklare hva jeg skal gjøre for å fullføre prosessen og holdningen som tilsier at vi kunne ikke brydd oss mindre om deg som kunde så lenge vi ikke tjener penger på deg. Rentene var forøvrig latterlig høye. Anbefaler at folk heller tar kontakt med banken de har i dag. Har forøvrig sparebanken vest som har vært utrolig flink og behjelpelige. Kan ikke si det samme om Bank Norwegian. Kommer aldri til å ha noe kundeforhold til de.
Lånet jeg har på 400000 ble tatt opp i mars 2016, nå er jeg nede i 396000 i Desember 2018. Betaler 6800 i mnd og av dem går det 6500 i renter. Jeg kontaktet dem for å prøve få til en litt bedere løsning, Personen jeg snakket med og forklarer min situasjon med mye sykehus opphold og rehab opphold på grunn av en alvorlig sykdom. Sa at jeg har forsikring på lånet, noe som jeg ikke har krav på så lenge jeg har vært ufør siden 1999. Så jeg har betalt en forsikring som ikke kan hjelpe meg. Jeg har betalt for hele lånet løpetid på 15 år. Har sagt opp forsikringen. Kardif forsikring betaler tilbake 10079,- på låne kontoen. Men det jeg har betalt og ikke benyttet meg av betales ikke tilbake. Ingen av dem jeg har snakket med har holdt det dem har lovet, den ene sa at hvis jeg betalte 6800,34 før den 15 desember, så ble ikke kravet sendt til kredinor med inkasso varsel, så jeg betalte 6800,34 den 30 november. I dag mottok jeg et krav på 20541,02 som jeg må betale innen 15 desember. Da jeg sier at dem lovet meg å ikke sende det til Kredino, får jeg som svar at det var for å lokke meg til å betale. Det skal sies at jeg skyldte 2 mnd, men jeg forklarte og den jeg snakket med lot meg tro at dem hjalp meg. Og dem lover å ringe meg tilbake da jeg snakker med dem. Hva gir dere meg for dette?
Jeg ble trukket masse penger i USA uten å ha vært der. Så ble svindlet. Etter dette har jeg i 6 mnd prøvd å få tilbake pengene mine som er borte. Nå er alt det i orden men Bank Norwegian krever fortsatt penger fra meg. Penger jeg aldri har brukt. Helt på trynet! IKKE BRUK DENNE BANKEN!