TF Bank Norge har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt gikk fort og ryddig👌Meget hyggelige å prate med. Forstod va saken gjaldt👏
Hei Pål! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du syntes alt gikk fort og ryddig 😊 Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Rask tilbakem. iforhold til hvor mye man skal bet. pr.mnd.fks.Jeg skal ikke klage på noe, fikk lånet godkjent i løpet av 24 timer. Alt var positivt hele veien.
Hei John! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du syntes vi gir raske tilbakemeldinger og at du syntes alt var positivt hele veien. Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Søknaden blir innvilget i løpet av 5 minutter.. Alt annet tar forferdelig lang tid. Idag er det 15 dager siden de sa de sendte kortet. Ba meg etterlyse om det tok lengre enn opplyst. Ikke etterlys noe! Da svarer de deg med en nedlatende tone, og kverulerer på dager siden det ble sendt osv. Til tross for mail om når det ble sendt;) Ikke kan man overføre til egen konto før det har gått en måned. Hvorfor? Spesielt opplegg.
Hei Nina! Takk for din ærlige tilbakemelding. Det er leit å høre at du er misfornøyd. Det tar rundt 5-10 virkedager til kortet ankommer til din adresse, og dette er ikke medregnet helger. Dersom du ikke mottar kortet i løpet av uken, så kan vi bestille et nytt kort til deg. For å kunne overføre penger til privatkonto må du ha hatt kortet i minimum én måned. Vi gjør oppmerksom på at for å kunne benytte seg av dette tilbudet må kortet ha blitt betjent punktlig over tid, og dette er fordi overføring privatkonto er et ekstra tilbud vi har for våre kunder. Det foreligger ikke sperre på varekjøp, og det er mulig å ta uttak i minibank på opptil 10 000kr i uken. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard
Søknad om å få kredittkort igjen hos TF bank var ingen problem. Søkte kvelden før, og fikk svar dagen etter om at søknaden var innvilget. Har vært kunde hos denne banken tidligere på kredittkort, og var hele tiden fornøyd med både kundeservice og korte. Vil fortsatt anbefales! :-)
Hei Marius! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at er fornøyd med vår kundeservice og kredittkort. Takk for anbefalingen :-) Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Kommer med et ekstra beløp, som ikke finst engang kun for å få bedre betalt. Har hatt flere e-post meldinger frem og tilbake, der omtrent alle består av tydelige skrivefeil. Virker som det er løpehunder med to tær som jobber for den aktuelle bedriften. Aldri ta opp lån her om du ønsker en seriøs bank. STYR LANGT UNNA
Hei! Takk for din ærlige tilbakemelding. Det er leit å høre at du er misfornøyd med vår e-post utveksling. Dersom du ønsker at vi skal undersøke saken din videre så ta gjerne kontakt med oss per telefon så kan vi forklare hva dette beløpet er. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Problems with receiving an invoice, customer service, instead of helping, does not solve the problems at all. The outstanding amount to be repaid cannot be checked. Loan installment other than the contract. Tragedy
Hi John! Thank you for taking the time to write a review. We're sorry to hear you had such a bad experience, but we appreciate you bringing this to our notice. If there is anything further we can do to assist you, please contact our customer care department through email: [email protected] or phone: +47 56 99 92 00. Best regards TF Bank Norge
Synes ikke noe om denne banken. Ble nylig kunde, men blir nektet overføring til bank konto. Begrunnelsen er at jeg må ha vært kunde i 1 måned før overføring kan gjennomføres. I avtalevilkårene står det kun at prisen er 200 kr for overføring til privat bank konto. Det står ikke noe i avtalevilkårene at jeg må vente 1 måned. Dette er tydelig regler Tf bank har laget på bakrommet uten at kunden får vite om det. Og de håndhever det som om det er en avtale! Banken lager egne regler og avtaler uten at de har avtalt dette på forhånd. De forholder seg IKKE til en bindene avtale de selv har inngått! Anbefales ikke!
Hei! Takk for din ærlige tilbakemelding. Vi tar slike tilbakemeldinger svært seriøst og prøver hele tiden å forbredre oss. Det er leit å høre at du er misfornøyd med vår kundeservice og vi beklager det som har skjedd. Har du ytterligere tilbakemelding vil vi gjerne at du tar kontakt per e-post: [email protected] eller telefon 56 99 92 00. Ønsker deg en ellers fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge