Express Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjøp av vaskemaskin på kreditt. Vaskemaskin bestilt og tok 3 måneder for levering. Express bank de tar penger fra maskinen er bestilt. Så her betaler du renter fra før du henter ut produktet. Noe ingen andre firmaer gjør. Pluss msnge skjulte gebyrer. Ambefsler folk å holde deg lsngt unna denne bedriften. Svindel.
Ble nektet en nedbetalingsplan for beregning av renter på inneværende år. Har i flere dager prøvd å ringe. Får ikke svar. Prøvde å skrive, men mailadressen funket ikke. Nå betaler jeg på et lån som jeg ikke har noe oversikt over. Kanskje jeg skal slutte å betale ? Da regner jeg med at de i alle fall tar kontakt.
dårlig kundeservice , ingen nettbank tilgang , feil regning.....
Har gjentatte ganger bedt om informasjon om retningslinjene deres, utan at jeg får dette. Kommer til å melde dem til Forbrukerrådet. Kundeservice er uhøflig og evner ikke å imøtekomme saklige spørsmål og de viser særs manglende samarbeidsevne. Det er også vanskelig å forstå de ansatte, da de jeg snakket med snakket dansk og svensk i et tempo som gjør det vanskelig å henge med.Det hele er er igrunn stakkarslig. De har heller ikke gitt god nok informasjon til sin samarbeidspartner, som nå taper flere tusen pga Express bank sin manglende evne til å fungere som foretak.
Får mail om at de innvilger lån, man signerer og tror hjelpen er kommet, men plutselig trekker de det tilbake. Dårlig jobb de gjør med forarbeidet.
I 2022 bør man kunne forvente at alle finansieringsinstitusjoner har en nettløsning. ExpressBank henger fast i tiden med papir og telefon. Det er ikke mulig å få oversikt over verken kontoen din, innbetalinger eller vilkår på nett. Dette er for dårlig.
Jeg er rimelig fornøyd med en rente som er omtrent 1 % lavere enn det Bytt.no skriver. Og renten har vært vesentlig lavere enn alle andre aktører jeg har fått tilbud i fra i flere år nå. Faktisk opp til 5 % lavere enn det nest billigste tilbudet. De er også kjapp med å ordne opp om de gjør en feil som å sende papirfaktura istedenfor autogiro. Så en slipper å krangle med dem som med mange andre aktører. Men de burde ha en bedre online løsning. Nå må en sende e-post eller ringe for den minste ting. Det er for dumt i 2022! Derav bare 4 stjerner.
Hadde æ kunne gitt dæm 0 stjerner hadde æ gjort det! Elendig bank og kundeservice!
ville betale betalingsutsettelse men manglet faktura... forfall i morgen. Faktura er sikkert underveis sier kundeservice... en dag før forfall!,,.... De skulle sende betalingsinfo på mail... men nu var mailsystemet ute av drift...... Styr unna ....tragisk
Totalt mangel på onlineløsninger, umulig og finne ut hvordan en skal betale inn. Treg og elendig support.
Nå bør man generelt styre unna forbrukslån, men dersom man trenger et forbrukslån så styr unna disse. De lever i middelalderen, ingen mulighet for onlineløsninger, ingen bistand å få om man skulle ha behov for en betalingsfri måned, men "flinke" til å forsøke å prakke på deg større lån enn du trenger. Jeg takket nei til det.
De sender mail du får kort og så går det 14 dager du hører ingenting. Sender de mail og får ingen svar korte de lovet gikk ikke gjennom . Ikke stol på denne banken holder ikke ord de lurer kunden sine
Dette er en totalt idiotisk bank, først for jeg lån så trekker de seg. Ved refinansiering hadde jeg spart 10 tusen i mnd men de kan ikke se logikken i det. Hold dere unna
Ønsker man et svært dyre lån uten noen form for online-løsninger kan dette være banken for deg. For dere andre som lever i nåtiden finnes det mange langt bedre og billigere løsninger.