TF Bank Norge har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Banken gjøre som de selv vil uten å spørre kunden. Jeg er meget skuffet over deres måte å behandle kunde.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke denne saken nærmere med deg. Du er velkommen til å ta kontakt med oss, så vil vårt kundesenter se hva vi kan gjøre. Telefon: 56 99 92 00 E-post: [email protected] Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank
+ Godt fornøyd med kundeservice. - burde være mulig å føre penger ut av konto til en forvalgt konto uten brev eller uttaksblankett!!
Hei Ove! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du syntes vi har et godt kundesenter. Vi setter også pris på ditt innspill for en smidigere prosess med å ta ut penger. Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen TF Bank
Gir god rente man kan leve med å har 2 ganger refinansiert eget lån for bedre rente
Hei Nina! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du er fornøyd med oss :) Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen TF Bank
Rask behandling Ble flott mottatt og fikk svar på alt j lurte på veldig rask Bare gode råd og veiledning å få
Hei Marianne! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du er fornøyd med behandlingsprosessen og at du har opplevd god service hos oss 😊 Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Refinansierte lån fra annen bank til en mye hyggeligere rente. Prosessen var bra og banken tok kontakt dersom de manglet noe. Det jeg derimot savner er en egen side hvor jeg kan ha oversikt over lånet og er av den grunn litt usikker på om jeg etter hvert skal forsøke meg på en ny refinansieringsrunde eller om jeg skal gi TFbank en sjanse.
Hei Mikkel! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du syntes vi har en effektiv søknadsprosess. Når det gjelder MinSide for lånekunder så er dette noe vi jobber med, og håper dette blir klart så fort som mulig. Ønsker deg en strålende dag videre. Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Tjenesten har skjedd raskt og trygt. Er takknemlig for god service! Tusen takk!
Hei Maria! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Det setter vi pris på. Veldig fint å lese at du er førnøyd med prosessen og hjelpen du fikk av vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig god helg. Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Fornøyd med kort og kundeservice, men får alltid feilmelding ved bruk av autentisering via Nets - uavhengig av nettsted som blir brukt. Gjør at kortet blir mindre brukervennlig i praksis
Hei Helge! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Veldig kjekt å lese at du er fornøyd med kort og kundeservice. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så skal vi undersøke feilen du opplever med Nets og netthandel. Telefon: 56 99 92 00 E-post: [email protected] Ønsker deg en strålende dag videre. Med vennlig hilsen TF Bank Norge