Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min opplevelse med Bulder har hittil vært en positiv. En enkel bank uten unødvendige gebyrer, og man må ikke true med å bytte bank for å få lav rente.
Fantastisk digital brukeropplevelse. Byttet lån på 10 minutter, dvs gjorde alt på min side som normalt sett tar lang tid med samtaler med rådgivere etc
Endelig en utfordrer som følger med på boligverdien og setter ned renten automatisk. Appen er også bra.
Bulder får ikke opp prisvurdering av min bolig ettersom jeg bor 15km fra byen. Derfor ønsker de meg ikke som kunde. Er kunde i sbanken nå.
En enkel og bra bank som er fri for alle "ekstra tilbud" .Supert at de automatisk oppgraderer verdien av bolig og renter. Også enkelt å komme i kontakt med banken. Har noen små grums som ikke mulig å få utskrift/skjermbilde av hvem som vil motta en betaling, kun at penger er betalt noe som vanskeliggjør raske eierskifter. Da er vipps bedre egnet men det går dårlig opp mot enkelte bedrifter. Sum sumari så er jeg godt fornøyd.
Det ble sagt at man kunne ha face recognition. Dette er feil, det gjelder ikke androide. Så da står lånet hos Bulder, men ingen andre tjenester vil bli brukt. Jeg synes også det er trasig å ikke ha nettbank. Dette viste jeg, så det er ikke bulders feil, men etter å ha prøvd bare appbank finner jeg det lite effektivt. Mye kjappere å kunne bruke pc og tastatur. Måte også sende søknad og signering to ganger, da den første bare forsvant.
Brukervennligheten er litt vanskelig i starten men så blir det bedre etter en stund. Support er behjelpelig med å løse floker underveis. Tror og håper at appen blir bare bedre jo mer de får utviklet den i fremtiden. Anbefaler Bulder bank!