Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra opplegg på huslån og automatisk oppdatering på verdi av boenhet etc.Banken har vår tillit til at rentebetingelsene alltid er gode. Bulder har her en god mulighet til å få oss over også på andre tjenester som aksjesparing, sparekonto, forbrukskonto, kreditt etc. Brukegrensesbitt, mer info på E post (DM) om dette og mer forvetningsstyring på dette hadde vært fint.
Hei Rune Takk, dette er et veldig nyttig innspill for oss. Det er ikke lett å vise om vi "maser" for mye eller for lite på kundenen våre når det kommer til andre produkter enn det de har i dag. Har du signert deg opp for vårt nyhetsbrev? Der kommer det med jevne mellomrom oppdateringer og nyheter. Du kan også sjekke ut bloggen vår. https://www.bulder.no/blogg/ Takk for innspillet! Hilsen alle oss i Bulder:)
Kundebehandlere som ikke forstår en dritt, værste prosess eg nokon gong har vært borti.Kundebehandler som stadig skulle ha nye ting, gikk tydeligvis ikke ann å komme med alt han skulle vite med en gang. Prosessen gjaldt mellomfinansiering.
Hei Åge Mellomfinansiering er komplisert både for bank og kunde, da mye er usikkert. Hva blir salgssummen for gammel bolig, hva blir kjøpsprisen for ny bolig osv. Det gjør at det kan bli en del meldinger frem og tilbake mellom kunde og bank. Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg er 80 år og ikke noen racer på data. Men i oktober 22 gikk jeg over Bulder pga rentene på sparing. Tenk bare å få ekstra bonus på sparing og jeg sitter igjen med en god følelse av ha gjort noe smart. Nå er det Bulder som er min bank. Det går helt fint med alt på mobilen.🤓
Hei Arnfinn! Så kult! Velkommen til Bulder. Alder betyr ingenting for om Bulder er en god match for deg eller ikke. Det handler om holdning og innstilling. Om du liker å fle deg selvstendig. At ting er litt annerledes enn i de tradisjonelle bankene og at du gjør absolutt alt på mobilen. Det er du et levende eksempel på! Nyt den gode følelsen av å ha gjort noe smart. Hilsen alle oss i Bulder :)
Savner nettbank. Flytting/søknad om lån. Merkelig avslag. Ingen problem hos Sbank.
Hei Knut Takk for feedback. Vi har ingen planer om å bygge tradisjonell nettbank. Vi samler alle våre krefter og fokus i utviklingen av appen. Du har rett i at noen av avslagene våre kan oppleves rare. Det er ikke alltid den automatiserte søkandsprosessen klarer å fange totaliteten i økonomien din på samme måte som en menneskelig rådgiver ville klart. Husk også at det kan være vanskeligere å få et lån i dag enn for noen år siden. Renten har steget, og bankene er hele tiden pålagt å beregne en buffer med enda høyere renter enn dagens. Det gjør at det skal mer til for å få godkjent et lån i dag, enn for noen år siden. Hilsen alle oss i Bulder :)
Rask og god overføring Oversiktlig app Gunstig lån
Hei Tor Det er bra å høre. Vi jobber hele tiden for å bli enda bedre, så kanskje blir vi bedre enn akkurat god nok for deg i fremtiden! Hilsen alle oss i Bulder :)
Savner nettbank løsning når tlf ikke er tilgjengelig pga skade eller uten dekning
Jeg stortrives med Bulder og det lille jeg har hatt å utsette siden jeg ble kunde ifjor har stort sett blitt tatt tak i bortsett fra problemer med å flytte avtalegiro… Jeg er fortsatt i et litt uavklart (og uønsket) forhold med Sbanken da avtalegiro ikke kommer over til Bulder og jeg bare er en kasteball i midten. Jeg er i in a relationship 4 life med Bulder, keep up the good work 🫶🏻🤠