Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei nylig blitt kunde og opprettet både brukskonto og sparekonto. Jeg har overført penger fra Danske bank til min brukskonto i Bulder og sjekket hver dag om pengene var kommet på konto. Dette er nå 4 virkedager siden og da jeg gikk inn for å sjekke i dag var det fortsatt ingen penger og hele brukskontoen borte fra siden min i Bulder Appen. Så kontonummeret jeg har oppgitt både for å få inn lønn og penger for en bil jeg nettopp har solgt er forsvunnet i løse luften. Hva skjer? Kjenner jeg blir litt frustrert også av at dere har så kort tilgjengelig kundeservice tid. Burde vært 08-18. Håper brukskonto og pengene mine kommer tilbake.
Hei Merethe Vi skjønner godt at du ble stresset over å ikke se pengene dine og kontoen. Dette var ikke en vanlig feil, og vi har funnet årsaken. Det var rett og slett en visningsfeil av selve kontoen hos deg. Pengene har vært der hele tiden. Men forstår at det ikke hjelper deg om du ikke ser dem. Beklager. Vi er lei oss for eventuell frustrasjon og bekymring dette har medført for din del. Du kan være trygg på at det ikke skjer igjen. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Denne banken leverer det de lover. Flyttet fra skandiabanken, bare positivt med denne banken. Hvis du er avhegig av pc, er dette ikke banken. Den fungere utmerket på tlf, nettbrett leett og enkel.
Like ikkje appen.den er for vanskelig og veldig forvirrende
Er fornøyd med Bulder, litt usikker på fond delen.
Bulder hadde det beste tilbudet på markedet og det gikk kjapt og smertefritt å skifte til bulder!
En moderne innovativ og enkel bank. Hyggelig kundeservice. God innskuddsrente. Boliglånsrenten og boligverdi justeres automatisk etter hva markedet er. Enkel og oversiktlig app med alt du trenger. Også får man utbytte hvert år😊
God kundeservice, enkel og oversiktlig app, likebehandlingsprinsipp