SpareBank 1 Østlandet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig kundeservice, men litt trege til å besvare digitale forespørsler. Chatboten er ganske er nesten ikke godt for noe, og kunne like gjerne vært fjernet. Fin nettbankløsning, også for fondshandel. Ellers godt fornøyd med banken! Gode sparerenter og tilbud.
Veldig godt fornøyd med Sparebank 1 Østlandet. Har vært kunde i over 50 år, og blitt fulgt opp av kunderådgivere i Stange kommune.
Jeg har ikke lån på leiliheten og min nye bil. Jeg fikk nei til å låne 100 000-200000,- da jeg skulle selge og kjøpe en annen leilighet. Det blir for dumt. Jeg bytter bank. Er veldig dårlig reklame for sparebank 1
Dårlig kundeservice etter å ha vært kunde i banken i over 35 år. Anbefaler ikke denne banken.
Aldri følt meg velkommen, aldri snakket med rådgiveren min, blitt kansellert på 2 ganger, sist uten å bli sagt ifra til, begge før 9 om morningen, får krav om å vise inntekt over et nytt år når jeg spør om lån, da andre spør om 3 måneder. Youngstorget avdelingen
Hjelpsomme og flinke kunderådgivere, svørt god nettbank og mobilbank. Får løst ting med chat funksjonen.
Dårlig teknisk system gjør at det ikke klarer å skanne mitt pass for å gi meg bankid. Har vært hos politiet som sier det ikke er noe galt med passet mitt. Ble ble skannet senest forrige helg, og da var det ikke et problem. Dere gjør ingenting for å hjelpe meg.
Elendigste bank i Norge. Forferdelig kundeservice, dårligste bank uten tvil. Ikke bruk denne banken. Helt kaustisk system, ingen service, frekke og svake rådgivere som aldri har noe å tilby. Hold dere unna den banke om du ikke vil stress og trøbbel. De utsetter folk til fryktelige situasjoner med vilje.👎👎👎👎
They send my boliglån to inkasso Kredinor because i was late one months and half with payment. Very rude people you cant get them on phone you cant talk with them. No explanation, they as organisation is complite failer
Bør nevnes at det har vært lite kontakt med banken utover søknad om boliglån og kredittkort. Kredittkortet er forsåvidt ok, men kundebehandling over nett og telefon er det absolutt verste jeg har vært borti i banksammenheng over de snart 30 årene jeg har vært bankkunde.
Tok kontakt i forbindelse med at jeg er på utkikk etter ny hovedbank. Ble svært skuffet over kundebehandlingen over telefon. Det hele endte med at jeg trakk tilbake kort-bestillingen.
Har forsøkt å avslutte et kredittkort og få det fjernet fra Gjeldsregisteret i to uker. Det er et kort som ikke har vært i bruk på et halvt år, og det har ingen utestående saldo. De sier bare at "det er under avslutning" og sender ikke slettemelding til gjelsregisteret. Ved purring får jeg arrogante og unnvikende svar. Det er siste gang jeg har noe med denne banken å gjøre.
Beste nettbanken på markedet. Enkel og intuitiv. Gode vilkår på innskudd. Ikke av de laveste på lån. Det koster med personlige rådgivere i bankene. Fremoverlent med gode vilkår.
Det var nesten som å snakke med moralpoliti hvor finansrådgiver kritiserte mine valg i livet og gikk til beslutning at jeg er uansvarlig person og dårlig mor. Helt uakseptabelt holdning til kunder. Og ja, dette stemmer, er enslig, alenemor og innvandrer.
Skyhøye renter som gjør det vanskelig å leve på flere måter ! Jeg prøver å spare litt hver måned ,spise nok sunn mat og reise på ferie- som jeg ikke har råd til nå. Leiligheten min trenger en renovering men jeg tør ikke å ta opp mer lån. Jeg har forsøkt å få bedre rentebetingelser uten å lykkes.
ringte om råd for fastrente for et år siden,da sa de at rentetoppen var nådd å de hadde samme rente på to år som på et år.men nå har renten gått opp 1.2% siden da.de vet ikke hva de driver med.