Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet fra Sbanken til Bulder da DNB trollet det til med Sbanken. Har fortsatt kundeforhold i Sbanken, men bruker Bulder som hovedbank. Sbanken er blitt helt ødelagt og ny app suger svett balle. Bulder er på ingen måte perfekt, men ser ut til å ha fanget ånden som Sbanken hadde da de startet opp, håper dette går veien for Bulder. Bulder fungerer i dag primært for de med litt enklere bankbehov. Dersom man ønsker finansielle tjenester utover standardtjenester er per dags dato Bulder ikke rett bank. Sparer selv en del i aksjer og fond og her duger ikke Bulder. Videre tilbyr de ikke nettbank, som jeg tror flere kan ønske. Utvikler Bulder nettbank og bredere finansielle tjenester kan man håpe at DNB ramler i sitt eget sorte hull...
Hei Kristian 😊 Du har helt rett i at vi ikke er perfekt (vi heller), og du har rett i at mye av ånden som Sbanken hadde lever videre i Bulder. Sbanken har inspirert oss med det de har gjort historisk, det er faktisk ganske mange som har jobbet i Sbanken tidligere som nå jobber i Bulder. Du har også rett i at Bulder fungerer aller best for de som ikke har et veldig bredt bankbehov. Skal du like Bulder, må du nok også være litt framoverlent og ikke redd for endring og nytekning. I 2023 målte EPSI Bulders kunder til de mest fornøyde bankkundene i Norge. Det var første gang på mer enn 20 år at noen andre enn Sbanken vant kåringen. Det er godt å høre at Bulder fungerer bra for deg og dine behov. Det kan være lurt å spre banktingene sine over flere tilbydere, om du føler at det gir deg din optimale miks. Bruk oss der du synes vi er best, og andre der du synes de er bedre Hilsen alle oss i Bulder 😊
Enkelt og greit😃 konkurransedyktige vilkår og digger Bulder og appen💪
Hei Erkan🤴 Så bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at du synes vi er best i kongeriket. I Bulder er det kunden som er kongen 🤴og ingenting som gjør oss mer giret enn fornøyde og engasjerte kunder. Vi skal fortsette å gjøre Bulder og appen diggbar for deg! Hilsen alle oss i Bulder 🤘
Meget godt fornøyd .. Enkelt ig effektiv app . Legg å ha kontroll
Hei Morten😊 Godt å høre at du er meget godt fornøyd! Hilsen alle oss i Bulder😊
De har veldig fint og god service jeg er veldig fornøyd
Hei Kbreab ☺️ Bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg, og at du er fornøyd med oss og servicen! Takk for fem stjerner Hilsen alle oss i Bulder ☺️
Jeg er strålende fornøyd med mitt kundeforhold i Bulder. Oversiktlig og lettforståelig nettbank og spareavtaler oppretter man selv ved behov.
Hei Merete! Det er nydelig å høre at Bulder fungerer så godt for deg, og at du synes Bulder er oversiktlig og lettforståelig og at du føler deg selvbetjent med sparingen din! Hilsen alle oss i Bulder 😊
Enkelt å flytte konto til annen bank og alle avtalegiroer blir overflyttet
Hei Morten 😊 Godt å høre at flyttingen av konto og avtalegiroer gikk smooth og enkelt. Mange gruer seg for å flytte avtalegiroene. Men nå har det heldigvis blitt mye enklere og smidigere. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Elendig bank. 900.000 i inntekt. Totalt 300.000 i lån og 7 millioner i formue er ikke godt nok for å flytte lånet på 300.000 og gjøre det om til et rammelån på 900.000 på en bolig vedsatt til 2.1 millioner. I tillegg tar det ukesvis å få et svar og appen er helt elendig. Har blitt bedt om og avinstallere og installere på nytt uten at de funksjonene de viser til fungerer. Midt under lånesøknad og senere i låneprosessen blir du bedt om - VIA APPEN - og laste ned appen.... Her er det bare å holde seg langt unna.
Hei Johan😊 Høres ikke ut som du har hatt noe godt møte med oss. Her ser det ut som det er flere ting som har gått galt. Har du forsøkt å kontakte oss via nettsiden. Vi bruker ikke ukesvis på å svare kundene. Har du sjekket at du har brukt riktig e-postadresse? Det stemmer at du må laste ned appen underveis i søknadsprosessen. Dette er fordi du må opprette en konto som vi kan bruke til å betjene boliglånet. Hilsen alle oss i Bulder 😊