SpareBank 1 SMN har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
skuffende/manglende kundeservice og kommunikasjon generelt. Jeg opplever all dialog som lite imøtekommende og ikke særlig mer løsningsorientert enn en bot - faktisk er det nøyaktig de samme dustete intetsigende svarene jeg ofte får menneskene der... jobber det mennesker der? jeg lurer faktisk litt..
Dårlige på oppfølgning. Lite skjer hvis man ikke selv maser og følger opp. Nettbank lote brukervennlig
Setter opp lånerenta mye mer enn renteoppgangen ila ett år. Renta går raskt forbi det nivået de reklamerer med, så man ender med høyere rente enn det som står på bankens hjemmesider.
Vi er langt fra fornøyd med kundeservice i denne banken. Svært lite fornøyd! Må diskutere seg fram til lavere rente også.
Dårlig kundeservice. Gjør ikke det de lover. Veldig trege. Må betale ekstra renter. Lurer ut så mye penger som mulig fra kundene.. Vil ikke anbefale denne banken til noen.
God nettbank, enkelt å få kontakt på mail, raskt svar og god hjelp.
Banken har sluttet helt å ta imot kunder, slik at kunder kan få snakke med kunderådgiver. Lite hjelpsom når en ønsker å snakke med en person og ikke bare sitte å sende over til en datamaskin som tydeligvis ikke har reelle budsjett. Prøvde å få time hos kunderådgiver, ble bedd om å sende inn søknad før møte, automatisk avvist. Og dermed heller ikke time hos rådgiver. Hva skal man med en rådgiver når de bare eksisterer for prat om sparing. Bankene tilbyr mye mer en sparing, men om du skal bruke andre tjenester hos banken, ja da er der ingen rådgiver å snakke med. Har blitt helt upersonlig og lite kundevennlige. Det er vell ikke lenge før en må bare forholde seg til en datamaskin som ikke har snøring. Huff
Det verste bank som jeg har hadd noensinne: 1. melding som ber om overføring til annen bank etter utløp fast periode, forsvant!? 2. overføringen selvfølgelig ikke utført, siden banken svarte ikke engang 3. banken sitter med gratis penge siden jeg ikke har mulighet å overføre penge selv. helt utrolig opplevelse!?
LO sitt boliglån er ikke konkurransedyktig lenger. Eg kan spare 1500,-kr pr mnd å bytte bank. Hvem tror LO di lurer? Banken er grei men siden di har koplinger til LO og Lo sin prispolitikk er heilt skandale blir det klar 1
Jeg fikk lån gjennom sb1 SMN og det er det eneste jeg har vært fornøyd med. Etter det har det kun vært negativt. Kundeservice minner om en ungdoms/halvkriminell forsamling med absolutt ingen form for medmenneskelighet. H Det verste er at jeg i nærmeste fremtid er nødt til å be dem om videre hjelp med finansiering pga bindingstid. Jeg vil på det sterkeste anbefale i mot å knytte noe som helst forhold med denne banken.
Sparebank 1 er en bank med mange filialer og stor forskjell i service og produkter, men SMN er desidert den beste! Ypperlig service og en team som gir den beste servicen når man trenger hjelp. De kommer med gode tilbakemeldinger og forslag når man trenger det. Dette er på lokal bank nivå. Anbefales virkelig.
Er veldig fornøyd med bytte, det eneste som mangler er ApplePay, men det lar seg løse med hjelp av Curve. Ellers er supporten bra og effektiv, banken gir gode betingelser.
SMN 1, den dårligste bank, med den dårligste service, må bare være glad for ikke å være kunde, jeg har besøkt her, det er nærmest snakk om skandale etter mitt syn, takk 😡
Dette er en bank som bryr seg om kundene sine. Det er hvertfall min oppfatning.
De bryr seg kun om penger, gir totalt f… i "kundene" sine… Jeg måtte betale huslånet to ganger på en og samme måned, forsøkte å gi beskjed til dem om at her måtte de få rettet opp feilen men Neida, det klarte de visst ikke..
Etter at SMN gikk inn i Vipps samarbeidet, virker det som om de bare ønsker å se bort eller skru av lyden, når jeg spør ApplePay. Selv har jeg forlenget skaffet meg en konto hos Nordea, og kan derfor betale ned ApplePay, hjemme på nett, i butikken og på ferie, og dette er reelt ikke en konkurent til Vipps, men en overlegen løsning som er mye smidigere. Bytt gjerne du også, eller få en konto hos noen som støtter ApplePay, og pass på å si ifra til banken din, når du er missfornøyd!