Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Umulig å få kredittkort. Kredittkortsøknad er kun helautoamtisk og hvis du da ikke er et a4 menneske med a4 økonomi så får du ikke kredittkort selv om du har mer enn god nok økonomi. Søker du og får avslag må du vente hele 30 dager for å kunne søke på nytt, om du har oppgitt noe feil i søknaden eller vil endre kredittbeløp. Det er rimelig tullete når man skal være heldigital og mobil.. men må vente 30 dager. Opplevde kundeservice som lite hjelpsomme i prosessen og heller uhyggelig og svarer surt på meldinger. Appen har mange feil og mangler enda. Mange barnesykdommer. Manglende nettbank.. mister man telefonen så sliter man. Synes det er lite fornuftig å velge å kun tilby 1 måte å komme seg i banken på, noe som er veldig kritisk. Kan ikke betale fra sparekonto.. det er bare tull at de ikke kan tilby det. Det fungerte en stund men så har de fjernet den muligheten. Elendig rente på brukskonto så om man da har litt penger, så må man ha de på sparekonto, så må man drive å overføre til brukskonto for å gjøre betalinger. Meningsløst. Ikke mulig å sette opp efaktura/avtalegiro på sparekonto heller. Selve kontoutskrift og generelt brukergrensesnitt er heller ikke så enkelt som man skulle ønske seg i appen. Opplever det som rotet til tider og manglende funksjonalitet her og der. Kunne vært mye bedre opplevelse om de var hyggelig og imøtekommende med de problemene man møter. I stedet for sur og avvisende. At de ikke har bedre tekniske løsninger bak burde de fokusert mer på å utbedre. Men det virker ikke som de egentlig ønsker å være en bank for alle, kun noen.
Hei Geir😊 Det er bra du har prøvd oss noen måneder før du feller en dom, men selvfølgelig kjedelig at du ikke er fornøyd. Det stemmer at kredittkortsøknaden vår passer best for de som har en økonomi som er litt a4. Det har med automatiseringen å gjøre. En datamaskin klarer ikke alltid se samme helhet som et menneske. Vi gjør forbedringer med kredittkortsøknaden as we speak. Gi oss gjerne en tilbakemelding på hva du tenker er barensykdommer i appen på [email protected]. Vi "mangler" ikke nettbank, det er et bevisst valg. Vi ønsker å burke all vår kraft i å gjøre appen til verdens beste bankapp. Da ønsker vi ikke samtidig å drifte en tradisjonell nettbank. Men visste du at du kan kjøre appen på iPad eller på nyere Macer og Chromebooker? Mister man mobilen vil de fleste på problemer med banken sin. De fleste bruker BankID på app eller mobil, og vil da ikke komme inn i nettbanken heller. Du kan komme inn i Bulder med en annen mobil. Vi hjelper deg også med å gjøre betalinger eller overføringer på telefon om du trenger det til ny telefon er på plass. Det stemmer at du ikke kan betale fra en sparekonto. Men hos oss kan du overføre så mye og så ofte du vil mellom en sparekonto og en brukskonto. Vi har ingen begrensninger i antall uttak, og heller ingen krav til størrelse på beløp før du får den gode renten. Du har også helt rett i at vi ikke klarer å være den perfekte banken for alle, det tror vi ikke er mulig. Men de som har valgt oss ble Norges mest fornøyde bankkunder i 2023 i følge EPSI. Vi håper du får et bedre inntrykk av Bulder fremover. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Kjempefornøyd med Bulder! Alt er enkelt og man har full oversikt!
Hei Stine! 😊 Herlig å høre at du er fornøyd og har full oversikt! Hilsen alle oss i Bulder😊
Byttet til Bulder etter 15 år i annen bank, og har ikke angret ett sekund. Boliglånene deres fungerer fantastisk, bare å slippe å mase om rente er fantastisk. App fungerer perfekt og er svært oversiktlig. Hvis vi trenger hjelp eller svar på spørsmål, er de der alltid. Ordtaket: hvis noe er for godt til å være sant, så er det sannsynligvis det. Stemmer absolutt ikke hos Bulder. Anbefales på det sterkeste.
Hei Kjell 😊 Så bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at du etter 15 år i annen bank ikke angrer ett sekund på valget ditt . Yes, du skal slippe å måtte mase om renten for å holde den god - og du fortjener en app som funker bra for deg, og svar på spørsmål når du har det. Hehe! Ordtak er til for å brytes, er det ikke sånn? Takk for anbefalingen din! Hilsen alle oss i Bulder 😊
Jeg er bare super fornøyd med bulder bank, Nå har jeg fått ordentlig orden på alle kontoer så det blir ryddig å oversiktlig. Det jeg ikke liker er om dette er et abonnement eller ikke, det blir bare rot for meg, Men utenom det bulder er best...
Hei Runar😊 Så bra å høre at du er superfornøyd og at Bulder fungerer så bra for deg. Vi tar imot innspillet ditt om abonnement, det stemmer at denne ikke alltid treffer 100 % på hva som er et abonnement og ikke. Hilsen alle oss i Bulder😊
Enkel og fin app å bruke. Liker spesielt godt at den kategoriserer utgifter så man har hod oversikt over egen økonomi 👌👌
Hei Mathilde😊 Så bra at appen fungerer så godt for deg. Helt enig, kategorisering er nyttig for god oversikt over egen økonomi. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Veldig enkelt å bruke, enkelt å bytte til , stadig i forbedring modus , god rente. Fortsatt noen forbedring potentiel men veldig god start !
Hei Pierreeric 😊 Det er godt å høre at Bulder fungerer så bra til dine behov og at du har fått med deg at vi stadig jobber for å bli bedre og bedre. Gi oss gjerne flere detaljer på hva du tenker vi har forbedringspotensial på til [email protected] Hilsen alle oss i Bulder😊
Appen er bra, men det burde i det minste vært en nettbank som backup i tilfelle noe skulle skje med appen eller mobilen
Hei Kasper😊 Vi har ingen planer om å bygge en tradisjonell nettbank. Vi legger all vår kraft i appen. Vi forstår at det ikke passer alle. Ser poenget ditt dersom du skulle miste mobilen, men for de fleste betyr det også at de mister tilgang til nettbanken sin fordi de bruker BankID via mobil eller app. Du kan legge Bulder inn på en annen mobil dersom du mister din. Vi hjelper deg med betalinger eller andre ting du trenger hjelp til mens du venter på ny mobil. Har du fått med deg at du kan legge Bulder-appen inn på iPad eller på nyere Mac eller Chromebook om du har? Hilsen alle oss i Bulder😊