Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen skjulte kostnader, gebyrer eller andre "stunt" fra bankens side så langt. Appen er grei å bruke når man blir kjent med den, men alle positive erfaringer veier opp for litt ekstra klikking i menyen
Veldig fornøyd , litt morsomt . Oversiktlig . Kan anbefales. Kunne tenkt meg fastrente som ikke kan få i bulder eneste som er dumt
Generelt bra når alt er på stell. Ved behov for hjelp burde support være tilgjengelig utover 09:00- 15:00. Folk jobber da og har ikke mulighet til å snakke i de tidsrommet.
Jeg liker at jeg kan gjøre alt i en app på mobilen, den er oversiktlig og enkel. Også flott at vi som brukere kan være med som pilot brukere og kan påvirke utviklingen på appen. Hittil har jeg bare positive erfaringer med Bulder bank, spesielt med tanke på rente politikken, en jevnlig verdivurdering av bolig satt opp mot boliglåns renten. Det var det som fikk meg til å velge Bulder Bank.
Bulder appen gir deg all den oversikt du trenger og den er artig utformet. Det viktigste med Bulder for min del er kanskje markedet sin beste boliglånsrente. En annen genial funksjon som ikke alle andre banker har er mobilpay. Bulder er ikke bare opptatt av å tjene penger og gir kundeutbytte når banken leverer gode års resultater.
Flott bank , men nettsiden kan bli bedre. Av og til finner jeg betalingspunktet.
Jeg har forsøkt å søke 4ganger Nytt lån og holdt på med dette i 2mnd. Hos dem. De har noe feil på online skjema hvilket gjør at den regner feil gjeld og andre partneren kan ikke logge inn og sette sin del av intekter og opplysninger etc. Hver gang jeg har snakket med dem så sier de det er noe feil hos oss. Vi har slettet søknaden dere kan prøve på nytt da vi har rettet feilen. Men det går ikke. Sånn skal det ikke være. Dere hadde Golden sjanse når kundene ville hoppe til dere Da en av store Bank overtok Gebyrfritt bank for noen mnd. Tilbake. Verdi på bolig 9,6mil gjeld totalt felles gjeld 2,3mil og litt annet som jeg ønsket å søke rammelån for å nedbetale kredittkort og forbrukslån men fortsatt går ikke med nok gode lønn😏
Hei Joh Det var synd vi ikke klarte å få dere som kunde. Dersom du har vært i kontakt med oss og fått beskjed om at feilen er på deres side, så stemmer nok det. Håper dere er fornøyd i den nye banken. Hilsen alle oss i Bulder