DinBank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vanskelig å overføre restbeløp fra «din konto» til ny bankforbindelse.
Hei Endre. Det skal ikke være noe problem å overføre restsaldo til annen bank. Vi har ingen automatisk funksjon for dette i nettbanken, og det må da sendes en sikker e-post til kundeservice med beskjed om avslutning, så ordner vi dette for våre kunder. Beklager dersom du har hatt problemer med å få avsluttet din konto. Ta gjerne kontakt med oss om du har flere spørsmål. Hilsen DinBANK.
Banken gir meg en såkalt "individuell vurdering" av lånerentebetingelsene, som betyr at de gir meg en høyere rente enn de annonserer til nye kunder. Jeg får alltid prutet ned renten til normale vilkår likevel. Her spekulerer banken i at kundene ikke følger med, og slik sett er dette slett ingen selvbetjent bank. Tjenesten for aksjer og fond er bra, men den er jo ekstern (Norne Securities). Kundeservicen er godt tilgjengelig, noe som er en selvfølge for en bank. Jeg ser rett og slett ikke poenget med å velge DinBANK.
Hei Thomas Det var leit å høre. Foreløpig har vi ingen automatisk mekanisme for å senke renten dersom verdien på boligen øker. Vår praksis er å følge prislisten, og vi endrer boliglånsproduktet ditt dersom har «feil» låneprodukt når du tar kontakt med oss. Hilsen DinBANK
Som jeg har skrive i en annen omtale her så har jeg vært kunde i dinBank i rundt 15 år, og er veldig fornøyd. Hvis jeg skal nevne noe som jeg oppfatter som mangekfullt og negativt så er det at dinBank ikke tilbyr fastrente på lån, i mitt tilfelle boliglån. Det er mangelfullt i forhold til andre banker. Jeg kunne godt tenke meg en forklaring på hvorfor denne banken ikke har et slikt tilbud.
Hei igjen Harry L. F DinBANK er et selvbetjeningskonsept med få og enkle produkter. Fastrente har vært (og er) et lite etterspurt produkt hos oss, men vi tar med oss tilbakemeldingen din. Tusen takk. Hilsen DinBANK
Tiltross for meget god sikkerhet for boliglån og mangeårig kunde må vi betale 6.1% effektiv rente!
Hei Ragnar Effektiv rente er den totale prisen du betaler for lånet. Antall betalingsterminer og lånets løpetid påvirker også den effektive renten. Hilsen DinBANK
Fornøyd med nettbanken og boliglånskreditten, men lånerenten er for høy!
Hei Viktor Så hyggelig at du er fornøyd med nettbanken og boliglånskreditten. Hilsen DinBANK.no
Negativt!!! - raske til å sette opp utlånsrenter, særdeles trege til å sette opp innskudds/sparekonto renten !!! Ikke best på utlånsrente !!!
Hei Lars M. N Takk for tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss. Hilsen DinBANK
Forhandlet ned rente 0,75%, 14 dager etter satte Norges Bank opp renten, Din bank satte da opp renten på lånet med 0,8%
Hei Erik Dette hørtes rart ut. Vi har satt opp renten med samme økning som Norges bank. Vi har alltid minimum 8 ukers varslingsfrist før renteøkning trer i kraft. Ta gjerne kontakt med oss, så får vi avklart hva som har skjedd. Hilsen DinBANK
Gammeldags nettbank. Ikke en bank for å plassere penger, og lånebetingelsene er også halvdårlige. Hadde jeg kunne tatt med meg bankkontonummeret hadde jeg nok sagt opp. Har flyttet bort alle tjenester bortsett fra lønnskonto. Et pluss er støtte for Apple Pay.
Hei Tj Vi tar med oss tilbakemeldingen din. Tusen takk. Hilsen DinBANK
Jeg har vært kunde siden Din Bank startet, Og mottoet og slagordet var da at Din Bank var en bank uten marmor. Nå er det vel blitt lagt noen marmor gulv her og der, hvis man ser på forskjellen mellom nominell og effektiv lånerente, som har økt betraktelig i forhold til tidligere. Minuset med banken er at de ikke gir lånebevis ved boligbytte, noe som virker litt rart så lenge man eier bolig fra før, Da dette medfører mye vanskeligheter for kunder av din bank, som da må gå til annen bank for lånebevis noe som fordyrer prosessen betraktelig. Dette MÅ banken se nærmere på, da banken forholder seg til bolig takster ved kjøp av bolig, Da burde man jo kunne gjøre det i forbindelse med bytte av bolig, med lånebevis. Brukskonto rente og sparekonto rente er helt bak mål, nesten ingen ting. Ellers er Din Bank veldig vanskelig å forhandle med angående lånerente på boliglån, selv når man har solid sikkerhet. Det er ikke bra. Men siden jeg er langvarig kunde så betyr jo det for min del at jeg er veldig fornøyd med banken, sett under ett. Men man kan vel ikke skryte for mye av dem, for da blir det vel enda vanskeligere å få ned boligrente. Ellers, Nettbanken er veldig ryddig og god, Ingen masing om diverse bankprodukter, veldig bra, Det går å ringe banken hvis mann må, i forhold til app mobilbanker. Nå har jeg skrytt så mye at nå bør det bli billiger boliglån på alle lånekunder😁
Hei Svenn Takk for artig tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er veldig fornøyd med oss. Grunnen til at vi ikke tilbyr finansieringsbevis er fordi vi er et enkelt selvbetjeningskonsept som ikke tilbyr det samme som fullservice banker. Hilsen DinBANK.no
Bra kommunikasjon med kundesenter og fikk hjelp nesten med engang
Hei Bahman Takk for hyggelig tilbakemelding om bra kommunikasjon med kundesenteret. Hilsen DinBANK
Har brukt DinBank i mange år nå og det har vært ett uproblematisk kundeforhold.
Hei Jan Det er flott å høre at ditt forhold med DinBANK har vært så uproblematisk i mange år. Kontinuitet og problemfri service er viktig for oss. Hilsen DinBANK
Har vært en lojal kunde og brukt Sparebanken Øst/Din bank i over 30år uten noe form for betalingsproblemer. Har i disse årene hatt god inntekt, godt utbytte fra eget investeringsselskap og et lite boliglån i denne banken. Søkte for noen uker siden om at flexilån for litt oppussing av huset med pant i huset mitt som er tilnærmet nedbetalt. Fikk avslag via appen etter 1 uke, og først flere dager senere en upersonlig mail om at flexilånet av avslått grunnet stram økonomi, noe som ikke stemmer.(ikke billån, ikke forbrukslån og nesten nedbetalt huslån. Sendt svar på mail uten å få tilbakemelding på denne. Har nå fått flexilån i annen bank uten noe problem, og er i ferd med å flytte bankforbindelse. Nettbanken deres fungerer utmerket, med god oppe tid og funksjonalitet. Men kundebehandlingen og lånevurdering har jeg opplevd som meget dårlig, useriøs og upersonlig.
Hei Konnerudbeboer Takk for tilbakemelding. Vi er en enkel selvbetjent nettbank bank, med få enkle produkter. Det er ikke alle som passer inn hos oss. For eksempel er utbytte noe vårt selvbetjeningskonsept ikke kan håndtere. Hilsen DinBANK
AVGIFTEN ER FOR HØY på Visa. Sparerenten følger ikke markedet.
Hei Rolf H Takk for tilbakemelding. Hilsen DinBANK
De aller fleste tjenestene er uten gebyr,enkel å bruke,kundeservice er helt ok.
Hei Toto Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen DinBANK.no
God service når jeg ringer. Hyggelige kundebehandlere som noen ganger justerer rente.
Hei Nils E Tusen takk for hyggelig tilbakemelding om våre ansatte og servicen. Hilsen DinBANK.no
Jeg var kunde i DNB og var oppgitt over alle gebyrene på uttak, betalinger og overføringer. Innbilte meg at jeg hadde gunstigste lånerente, og ble derfor overrasket da banken kontaktet meg og sa at jeg kunne få 1% bedre renter hvis jeg opprettet en sparekonto med minst 100 000 innestående. Jeg undersøkte hvilken rente andre banker opererte med. DinBank lå lavest av alle, og jeg fikk mere enn 1% bedre rente ved å bytte til den uten noe krav til sparekonto. Og i motsetning til DNB ingen gebyrer på noe. En kundetjeneste som er lett å nå og som alltid har tid til å hjelpe og gi gode råd! Jeg aldri angret siden og anbefaler alle å bytte bank. Bare fordeler, ingen ulemper!
Hei John W Hjertelig takk for at du anbefaler oss til alle. Hilsen DinBANK.no