Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å bytte. Alt går elektronisk med raske prosesser. Fantastisk oversikt i appen, billig! Litt ventetid dersom man trenger personlig kundeservice, men det er en pris verdt å betale for resten av pakken.
Hei Therese, Tusen takk for strålende omtale😎 Gøy å høre at du liker appen og at byttet gikk enkelt. Velkommen skal du være til Bulder! Hilsen oss i Bulder Bank
En useriøs bank som er umulig å få tak i. Sender kun mail med noreply, og tar ikke kontakt eller besvarer henvendelser.
Hei Erik Det var synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det stemmer ikke at vi kun har mail med noreply. De fleste av våre mailkorrespondanser er toveis, men mulighet for å svare på alt. Det er godt mulig at du har hatt erfaring med oss i perioden hvor vi hadde en enorm pågang med nye kunder, og da kan du ha opplevd en lengre responstid enn det som er vanlig. Vi skjønner at det har vært frustrerende for deg. Vi gjør det vi kan for å unngå at dette skjer. Hilsen alle oss i Bulder
Veldig bra service og kan de ikke svare med engang kommer de alltid tilbake med svar raskt. Meget gunstig boligrente ;) Ekstrakonto følger med så man kan evt setta av litt penger på for lettere kontroll. Rett å slett en APP Bank som fungerer toppers for oss. Så anbefales på det sterkeste.
Hei Cato, Takk for strålende bra omtale😎 Ekstra gøy med skryt til den flinke gjengen vår på support! Vi skal fortsette å jobbe knallhardt for å levere de beste kundeopplevelsene, enkle prosesser og gunstig boliglånsrente. Velkommen til Bulder! Hilsen oss i Bulder Bank
Som en Sbanken kunde som ser seg om etter alternativer når/om DNB tar over så virker Bulder lovende på mange punkter. Dessverre er manglende Apple Pay støtte en dealbreaker og min jakt fortsetter
Hei Raymond! Så bra å høre at du synes vi ser lovende ut. Det stemmer at vi ikke støtter Apple Pay per i dag. Men vær trygg på at vi får med oss at du og andre ønsker dette i Bulder. Ha en fin dag! Hilsen alle oss i Bulder
Tok eksakt 2 måneder å få svar på lånesøknad, jeg måtte spørre flere ganger om å få svar. Da jeg endelig fikk svar/avslag fikk jeg en generisk automail fra en no_reply adresse...en føler seg veldig godt mottatt av slike no_reply addresser. Lånet jeg hadde hos Sbanken var 3,4 millioner som jeg nedbetalte til 2,5 fra salg av forrige eiendom, jeg trengte ikke å nedbetalt de 900 000,- hvis jeg ikke ønsket å gjøre det. Jeg ønsket å flytte lånet på 2,5mill over til Bulder. Kundeservicen hos Sbanken er mange klasser over, men folkene som svarer [email protected] gjorde at det ble 2 stjerner istedet for 1 stjerne på kundeservice siden de svarte samme dag. Så litt honnør til de.
Hei Kim Vi skjønner frustrasjonen med en noreply-adresse. De aller fleste av mailkorrespondansene våre er toveis, med mulighet til å svare på alt. Det ønsker vi å få til på alle korrespondansene våre, og vi skal ta en prat om dette internt hos oss. Godt å høre at gjengen vår på support får honnør fra deg. De er flinke og jobber hardt. Synd å høre at du hadde en dårlig opplevelse med oss, som du ser her på bytt.no er de aller fleste så fornøyd med oss at vi er rangert som den beste boliglånstilbyderen. Vi håpre du gir oss en ny sjanse ved en senere anledning. Hilsen alle oss i Bulder
App kan bli bedre. Alt digitalt. Super god rente og bra utbytte.
Hei Thomas! Helt enig. App kan ALLTID bli bedre. Derfor forbedrer vi appen vår flere titalls ganger i måneden basert på kundeinnspill og våre egne vurderinger. Vårt mål er å ha Norges råeste bankapp. Da må vi forbedre oss hele tiden, og vær trygg på at vi legger ned mye hardt arbeid i dette. Bra å høre at du er fornøyd med å ha spart penger på renten og fått utbytte! Ha en nydelig dag! Hilsen alle oss i Bulder
Rask og god behandling og hyggelige svar når jeg lurte på noe. meget tilfredsstillende kundebehandling.
Hei Geir, Så fint å høre at du er fornøyd med den fantastisk dyktige gjengen vår på support. Velkommen til Bulder og takk for omtalen😎 Hilsen oss i Bulder Bank