Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Her må det grunnleggende matematikk på plass i appen (androidversjonen). Mye useriøst i appen som ikke blir rettet opp selv om "gjengen" har blitt gjort oppmerksom på det. På nedbetalingsplanen min blir feks 16000 i avdrag og 2000 i renter til 24000 totalt!? Jeg fikk tilbud om å få riktig nedbetalingsplan på mail, men jeg ønsker å ha riktig nedbetalingsplan i app (jeg vil ha det lettvint). Andre rare ting er feks at siste betaling jeg har gjort visstnok er i 2030 (10 år frem i tid), mens den egentlig var den 1 sept 2020. Og nei, jeg veksler ikke med innfrielsesdato her, som er et eget punkt (eller "innfris dato" som dere har valgt å kalle det).
Hei Trond Her hjalp du oss å finne to visningsfeil i appen. Dette har vi nå fått fikset. Ditt skarpe blikk har nå gjort Lånedetaljer-siden i Bulder-appen bedre. Takk for tipset. "Gjengen" i Bulder :D
Vi har prøvd å søke, men får bare beskjed om at det ikke kan gis lån til oss. Hva som skal til, kan jeg virkelig ikke forstå, da vi har under 50% belåning av vår bolig, og kun 30000 i kredittkort utenom. Vi har også 7-sifret inntekt, og er voksne mennesker med ryddig økonomi. Merkelig også at ved bare å legge inn personnummer, får man avslag, altså før man har lagt inn inntekt, lånebeløp osv. Virker useriøst. Styr unna!
Hei Tone Det kan være at dere bor i et område der vår automatiske prisvurdering av boligen ikke er presis nok. I de tilfellene kan vi ikke gi lån. Da skal det stå på skjermen sammen med avslaget. Dersom det er dette som er tilfelle så vet vi det allerede når du har tastet inn personnummeret, da dette er knyttet til boligen din i registrene. Hilsen gjengen i Bulder Bank
Alt med denne banken hittil var en fantastisk opplevelse! Å flytte lån og øke beløpet til 50% belåningsgrad var helautomatisk Innvilgelse av lån var lynrask, uten at vi måtte sende kjedelig dokumentasjon Verdi på boligen var anslått automatisk uten at vi blir maset med meglere og slike tull Vi hadde ikke noe behov til bankkort, ikke noe problem, kansellert! I tillegg har de den minste boligrenten i markedet, og det er avgjørende. Veldig fornøyd!
Hei Lovro Ja! Sant det er deilig å slippe kjedelig dokumentasjon og å hente inn takst bare for å flytte lånet? Bra du er fornøyd. Når du har sett hvordan vi leverer på boliglån, så håper jeg du vil la oss levere på dagligbanktjenestene dine rundt neste sving. Gøy å høre at du er veldig fornøyd! Hilsen gjengen i Bulder Bank
Kundeservice bruker lang tid på å svare på mail, og når de først svarer, svarer de ikke på det du spør om ,men sender et standardsvar med arrogant tone og frekke vendinger. Har EK på 9 ganger det jeg søker om lån, halvparten i likvide midler. Lånebeløpet jeg søker om er 1,8 ganger min inntekt etter skatt. Panteobjektet er taksert til 4 ganger verdien av lånet. Likevel er jeg uønsket som kunde. Jeg har stabil inntekt uten variasjoner. Vet ikke hva det skyldes, men jeg er kanskje svartelistet etter å ha prøvd og feilet. Jeg vil ikke utsette meg selv for den dårlige behandlingen av banken og gir opp Bulder bank. De fikk meg også til å kjøpe ny telefon og redusere kredittrammen på min(e) kredittkort. Alt til ingen nytte.
Hei Laila Det høres litt rart ut at søknaden din ikke gikk gjennom. Vi har snakket sammen, og ingen i support-gjengen husker saken din fra det du beskriver her, og uten mer informasjon kan vi heller ikke slå den opp i våre systemer. Vi kan imidlertid love deg at du ikke er svartelistet. Vi svartelister ingen. Du sier at du har gitt opp Bulder Bank, men om du vil send gjerne en epost til [email protected] og forklar det du har gjort her. Så skal vi se på hvorfor du har fått avslag og gi deg en bedre forklaring enn det du har fått. Hilsen gjengen i Bulder Bank
Det kunne virke litt fremmed og uvirkelig å etablere en ny bankforbindelse nå når jeg nylig har blitt pensjonist. Etter noe knoting frem og tilbake knekte jeg koden og etter det ser det så langt ut til å bli bedre enn forventet. Lånesøknaden er riktignok ikke innvilget enda, men jeg har fått noen positive SMSer i frisk ungdommelig språkdrakt. Så langt så virker det nesten for godt til å være sant i den trauste bankverdenen. Håper ikke det dukker opp noe «snag» som jeg ikke har klart å fange opp. Lykke til videre!
Hei, Tusen takk for fin omtale😊 Vi satser på at lånesøknaden din har kommet i orden nå. Om du skulle lure på noe mer underveis, kan du alltids kontakte oss enten på chat i appen, på [email protected] eller på telefon 46871000. Og vi lover at vi skal gjøre vårt ytterste for at du skal slippe å oppleve noe "snag" hos oss😎 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Jeg fikk ikke bytte bank som jeg ville, jeg kunne spart ca 1500 i måneden på å fått bytte til bulder bank, jeg har har DNB bank og den har jeg hatt i ca 20 år og ikke hatt noe problemer med betaling. Jeg søkte om ett bra kreditt kort som har en god reise forsikring, og det fikk jeg på dagen.
Hei Roy Vi skulle gjerne hatt deg som kunde, men ikke alle lånesøknader går gjennom. Det kan være flere grunner til det, og vi er litt mer firkantet enn mange andre banker. Husk at ting kan endre seg, og du må gjerne prøve igjen en annen gang.
Etter å hatt lokalbanken i hele mitt trettifem-årige liv var tiden inne for å bytte bank. Jeg var lei av å ha en bank som hadde liten eller ingen teknologiske nyvinninger, samt at renta måtte jeg til stadighet mase på for å få satt ned. Byttet til Bulder gikk veldig enkelt og greit, det tok en ukes tid så var lånet flyttet, brukskonto opprettet og Visa-kort i posten. Appen er ikke helt ferdig, men dette var jeg klar over før jeg ble kunde. Ser frem til mer og nye fuknsjoner i appen. Hvis det er et forbedringspotensial her så er det at Bulder mangler mulighet for Apple Pay.
Hei Jørn, Tusen takk for en fantastisk omtale😎 Raske og enkle løsninger er akkurat det vi jobber knallhardt for å levere. Vi vet at mange med deg er lei av å måtte mase på banken for å få satt ned renten, og det er nettopp derfor vi har utviklet boliglånet vårt som skrur seg selv ned i pris etter hvert som belåningsgraden din går ned. Fremover vil vi fokusere på videre utvikling av ny og spennende funksjonalitet i appen. Blant annet jobber vi med nye konsepter innenfor sparing og visning av pengebruk som vi gleder oss til å vise dere. Apple Pay har vi dessverre ikke umiddelbare planer om per i dag. Kult at du er med oss🤜🤛 Hilsen gjengen i Bulder Bank