Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter å hatt lokalbanken i hele mitt trettifem-årige liv var tiden inne for å bytte bank. Jeg var lei av å ha en bank som hadde liten eller ingen teknologiske nyvinninger, samt at renta måtte jeg til stadighet mase på for å få satt ned. Byttet til Bulder gikk veldig enkelt og greit, det tok en ukes tid så var lånet flyttet, brukskonto opprettet og Visa-kort i posten. Appen er ikke helt ferdig, men dette var jeg klar over før jeg ble kunde. Ser frem til mer og nye fuknsjoner i appen. Hvis det er et forbedringspotensial her så er det at Bulder mangler mulighet for Apple Pay.
Hei Jørn, Tusen takk for en fantastisk omtale😎 Raske og enkle løsninger er akkurat det vi jobber knallhardt for å levere. Vi vet at mange med deg er lei av å måtte mase på banken for å få satt ned renten, og det er nettopp derfor vi har utviklet boliglånet vårt som skrur seg selv ned i pris etter hvert som belåningsgraden din går ned. Fremover vil vi fokusere på videre utvikling av ny og spennende funksjonalitet i appen. Blant annet jobber vi med nye konsepter innenfor sparing og visning av pengebruk som vi gleder oss til å vise dere. Apple Pay har vi dessverre ikke umiddelbare planer om per i dag. Kult at du er med oss🤜🤛 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Styr unna, app som ikke fungerer. Satte løpetiden til 25 år. Hadde søkt om 14 år. Kunne ikke forandres. Ønsket oss ikke som kunde, siden kona er utenlands statsborger. Kunne ikke rette opp feil de selv hadde begått. Betaler heller høyere rente for å slippe dette surret. Kan ikke anbefales. De har en lang vei å gå til å få denne appen til å fungere.
Hei Tore Løpetid velger du når du søker om lånet. Du kan kontakte oss dersom du vil endre denne etter at lånet er utbetalt. Fra 30. juni ble systemene våre kompatible med å ta imot søknader fra utenlandske statsborgere. Så her kan dere prøve på nytt. Ingen skal måtte betale for høye renter :)
Selv om alt går gjennom mobilen, men mobilappen er helt suvern, magisk og utrolig behagelig å bruke. Veldig fancy, du merker med en gang at mobilapp'en er ikke en jalla jalla versjon, som alle fleste bankene tilbyr sine kunder. Jeg kan hele prosessen går automatisk og mer oversiktlig.
Hei Hawar, Tusen takk for omtalen😎 Bulder-appen er bygget med den nyeste og beste teknologien, så ingen jalla her i gården. Kult å få tilbakemelding på at du liker den. Om du har forslag eller innspill til hvordan vi kan gjøre opplevelsen din enda bedre, må du gjerne bli med i vårt brukercommunity her: https://community.bulderbank.no/🤜🤛 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Byttet til Bulder Bank da de hadde best rente på min type boliglån. Appen synes jeg i starten var litt «rotete», men har nå blitt utviklet/forbedret og har blitt veldig bra!! BB kan anbefales👍😊
Hei Line, Tusen takk for omtalen😊 Kult å høre at du sparte penger på å flytte til oss, og at du liker appen bedre nå. Fremover vil vi slippe enda mer spennende funksjonalitet i appen, blant annet innenfor sparing og visning av pengebruk. Om du har innspill til hvordan vi kan bygge en enda bedre bankopplevelse for deg, hører vi gjerne fra deg på vårt brukercommunity her: https://community.bulderbank.no/ 🙌 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Har nylig flyttet lånet til dem. Merkelig bank.. altså.. dem gjør alt riktig osv.. men alt går via app og sms.. plutselig så endre dem renta.. i mitt favør heldigvis.. men må innrømme at jeg er litt skeptisk og redd.. redd pga dette er helt nytt og en ny måte å få lån på.. lånet basere seg på boligverdi.. dem har radar på boliger så dem følger opp hva boligen er verd for en hver tid.. og renta basere seg også på verdien.. så lenge økonomien er grei i Norge så går det bra for meg.. men får man en boligboble.. og den sprekker.. det er det jeg er redd for.. kommunikasjon mellom kunde og bank er særdeles ungdommelig.. det kan skremme endel eldre kunder.. med Hey! og Yo! osv i sms`ene..Dette er en bank for de som kan gjøre jobben selv! Og jeg digger det!
Hei, Tusen takk for en veldig nyttig tilbakemelding, Ole😊 Her har vi en jobb å gjøre med å tydeliggjøre konseptet vårt, og hvorfor det er til det beste for deg som kunde. Grunnen til at vi har justert ned renten din, er enten at boligen din har økt i verdi, eller at du har betalt ned så mye på lånet at du har gjort deg fortjent til en lavere rente. Som du skriver, er dette er en helt ny måte å gi lån på. Bakgrunnen for at vi har valgt å gjøre det på denne måten er egentlig ganske enkel: Etter hvert som du betaler ned på lånet ditt, blir belåningsgraden din lavere og lavere. Og jo lavere belåningsgrad du har, jo mindre risiko utgjør du som kunde for banken. Da fortjener du også en bedre rente. I tradisjonelle banker må du ringe og prute for å få en bedre rente. Hos oss får du det automatisk. Og det beste av alt? Selv om boligen din skulle falle i verdi, så justerer vi ikke opp renten din igjen. Vi justerer renten basert på boligverdi BARE når det er i din favør😊 Vi håper at denne forklaringen bidro til å gjøre deg mindre skeptisk og redd. Intensjonen bak den automatiske rentejusteringen er nemlig at du skal ha én bekymring mindre😎 Kult å ha deg med oss, Ole!🤜🤛 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Her kjeder man seg ikke når man prater til kundeservice. Å ha en helt annen vri på hvordan man behandler kunder samt beholde servicen, er sunt og det er bra med forandring noe de andre bankene ikke har som er ganske A4 og rett fram. Slipper å bruke PC-en så mye når denne banken er mere app basert, og vi som er bak tlf og bruker den daglig, så gjør man alt fra en telefon istedenfor.
Hey Mickey, Tusen takk for strålende omtale! Ekstra kjekt å få gode tilbakemeldinger på de suverene folkene vi har på kundesupport – de er de beste😊 Bulder er bygget for deg som mener at bank passer best i en app, og er klar for å gjøre alt på mobilen. Til gjengjeld skal vi gi deg den ultimate mobilopplevelsen. Kult å ha deg med oss🤜🤛 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Har vært kunde i Sbanken siden de startet opp, men byttet til Bulder Bank fordi Sbanken ikke lenger er konkurransedyktig på boliglån, særlig når sikkerheten er god (innenfor 50 %). Er Sbanken blitt for trauste og late? Er Bulder den nye Sbanken? Men den barnslige språkbruken kan Bulder med fordel slutte med. De fleste kundene deres er vel ikke i tenårene? 5 stjerner hvis appen blir bedre.
Hei Rune, Tusen takk for fin omtale😎 Supert å høre at du fikk bedre betingelser hos oss enn hos din forrige bank. Når det gjelder språkbruken vår, så er det rett og slett det språket som har utviklet seg hos oss. Vi er ikke så opptatt av å skrive korrekt "banksk", slik mange banker er. Noen liker det, andre ikke😉 Hilsen gjengen i Bulder Bank