Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fra én dag til den neste økte vår kostnad med rammelån innenfor 45 % boligverdi fra 0 kr til 40.000 kr i året. Sli behandler de gamle trofaste kunder med god økonomi for å tilby unge kunder (Må være tilsluttet en akademikerfagforening...!?) med usikker økonomi bedre rentebetingelser. Keep away!
Den verste bank jeg har sett i mitt liv. Jeg har koblet en annen bankskonto til danskebank for et stund siden men etter et kort tid ombestemt meg og jeg er 110% sikkert at jeg har avsluttet det. Nylig fikk jeg forbruks lån på min sparebank konto og etter et kort tid danskebank kom til spm til meg og lurte på hvor den summen kommer fra!!! Jeg ble sjokkert og forbannet. Det føltes ekkelt. Følt meg å bli overvåkt. Ringte flere ganger og hun som holder på saken giddet ikke å kontakte meg tilbake vare stilt spm på nytt på nett bank. Så jeg avsluttet alt hos dem. Anbefaler alle å unngå den banken jer som holder på en del shady aktiviteter. Jeg er medlem på legeforening anbefaler alle kolleger og alle andre avslutte medlemskap på denne banken.
Kjempe dårlig service, ingen tid til kunder, eneste mulig kontakt er via chat. Da jeg prøvde å komme i kontakt med saksbehandler fikk jeg beskjed at de ringte meg og at det var merkelig at jeg har ingen tapt anrop !? Tror at det er for mye hjemmekontor og at folk gidder ikke å se på folk.
Når danskebank sier du får svar innen 2 dager så kan du gange det med 10. holder aldri avtaler, svarer aldri finansierings til tiden DE SELV setter. Misset to gode boligkjøp pga denne møkkabanken. Saksbehandlere er på jobb for å være på jobb. Gud forby hvis du har et spørsmål hvor de faktisk må aktivere hjerneceller. Absolutt ingenting bra med denne banken. Hatt dem i 3 år, og selv som tekna medlem er service så dårlig at jeg faktisk velger å slippe medlemskapet hos dem, da kan du/dere tenke dere hvor på bånn de må ha prestert.
Det er ingenting som fungerer i denne banken lenger. Kundeservice svarer ikke, uansett kanal. Lånesøknader tar 13-15 uker å behandle. Siste finansieringsbeviset jeg fikk var gyldig i 12 uker... De prøver å komme seg ut av privatmarkedet på en måte som er ubekvem for brukerne, så det er like greit å bare styre unna denne banken. Takk for meg etter 16 år som kunde.
Håpløs bank som krever kontinuerlig dokumentasjon. Har i praksis avsluttet kundeforholdet privat, men er fortsatt kunde på bedrift. Kommuniserer på egne plattformer som er unaturlig for meg å logge inn på, så sperrer de kontoer uten ytterligere varsel om de ikke får svar via denne plattformen.
De er raske med tilbakemeldinger på meldinger som bli sendt. Det går for det meste gjennom nettbank, lite personlig rådgivning til nå.