Drangedal Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi går nå gjennom samlivsbrudd med barn og skal ha delt bosted og ble lovet hjelp i forbindelse med nytt boliglån fra første saksbehandler. Synes det er generelt treg respons og forskjellig svar fra saksbehandlere. Vi måtte gjennom et par saksbehandlere. Min samboer fikk god hjelp og respons, mens jeg fikk ingen god hjelp og ikke noe konkret svar. Dette fra samme saksbehandler. Dette var en god bank tidligere, men opplever dessverre at dette er bank som IKKE er lett å snakke med.
DRANGEDAL SPAREBANK har mye å vinne om de innfører en praksis med snarere respons ad. renteøkning også på sine innskuddskonto. Her er det et forbedringspotensiale som banken i så fall vil tjene på kundemessig.
Jeg var kunde i denne banken i mange år og var faktisk veldig fornøyd, men har kuttet den helt ut på grunn av flere ganske hårreisende opplevelser med en kundebehandler der. Den siste av disse opplevelsene, som også fikk glasset til å renne over, var når jeg fikk kjeft av kundebehandler fordi jeg hadde vært på "harrytur" til Sverige. Det er verdt å nevne at grunnen til at jeg var i banken var fullstendig urelatert til dette, så hvorfor kundebehandler valgte å ta seg tid til å se på hva og hvor jeg hadde brukt mine egne penger, og ta opp dette med meg på en ganske så frekk og snerpete måte, det må gudene vite... Uansett så mistet jeg der og da all tillitt til denne banken, og jeg spør meg om hvor godt personvernet ivaretas her... Har siden kuttet ut denne banken, og kommer aldri tilbake. Det skal sies at dette var noe tid tilbake, og forhåpenligvis er disse forholdene ryddet opp i nå.