Gjensidige Bank har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.
Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.
Besvarer ikke omtaler
Gjensidige Bank besvarer ikke omtaler
Gjensidige Bank har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.
Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.
Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Gjensidige Bank henter ikke inn tilbakemeldinger
Gjensidige Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.
Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.
Se hvordan Gjensidige Bank bruker Bytt.no for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet til sine kunder.
Les mer om hvordan Gjensidige Bank bruker Bytt.no
GJENSIDIGE BANK TJENESTER
Dette mener kundene om produktene og tjenestene til Gjensidige Bank
Boliglån
Middels
Brukskonto
Middels
Nettbank
Middels
Se din gjeldsoversikt
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån