Gjensidige Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er kjempefornøyd med Gjensidige Bank! De har lavest rente på boliglån (er NITO-medlem) og raske og svare når jeg en sjelden gang tar kontakt. Gjensidige forsikring derimot har en jobb å gjøre, men skal ikke blande kortene her.
Appen deres (iPhone) Ser ut som noe fra 90-tallet, og det kommer bare feilmelding dersom jeg forsøker å godkjenne efaktura eller betale regninger via den. Hjemmesiden er rotete, og hele det Olsenbanden-temaet er ganske tåpelig synes jeg. De som jobber der roter ganske mye, en gang jeg skulle avslutte et MasterCard fikk jeg per telefon beskjed om at det var i orden, hvorpå de i stedet sendte meg enda et MasterCard. Ringte inn igjen og de påsto de hadde avslutta begge, men etter noen måneder viste det seg at de ikke hadde avslutta det ene likevel. Hadde skifta til Skandiabanken eller Landkreditt på dagen hadde det ikke vært for de greie betingelsene i Tekna-avtalen.
Bra boliglånsrente via min fagforening. Veldig irriterende at de har en del krav om aktiv bruk mm for å få beste betingelser. Jeg er negativ til og unngår som regel banker som har bedre betingelser for "totalkunder", men i dette tilfellet var det mulig å kombinere boliglån med noe bruk av brukskonto. Som Skandiabanken-kunde syns jeg nettbanken er skikkelig dårlig. Mobilappen lite oversiktelig, og store rom for forbedringer.
De er ikke klare nok og er lite løsningsorienterte. Virker helt naive så fremt det ikke er rett frem for søknad. Bytter umiddelbart til Danske Bank. De har nå brukt 1 1/2 måned på å innvilge meg et lån som til og med er feil.
Enkel bank å forholde seg til, svarer kjapt og greit via forskjellige kanaler (chat, telefon, mail). Foreløpig ingenting å utsette på banken. Får gode tilbud via Tekna medlemsskap.
Nettbanken fungerer dårlig. Synes stadig det er noe som ikke fungerer (f. eks. Har jeg i lang tid ikke klart å bestille bankid der). Det er rotete menyer og alt ser litt gammeldags ut. Jeg kom fra DNB, og her var ståa noe helt annet. Skjerping, Gjensidige! Appen (i hvert fall for Android) virker også noe gammeldags. Vilkårene er gode for Tekna-medlemmer, men forskjellene er generelt små mellom tilbydere, så dette kan gjøre at jeg bytter bank igjen.
Uoversiktlig internettbank. Frustrerende ulogiske og rotete menyer. Har brukt den snart et år og har fortsatt ikke fått grep om strukturen.