Gjensidige Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De er ikke klare nok og er lite løsningsorienterte. Virker helt naive så fremt det ikke er rett frem for søknad. Bytter umiddelbart til Danske Bank. De har nå brukt 1 1/2 måned på å innvilge meg et lån som til og med er feil.
Enkel bank å forholde seg til, svarer kjapt og greit via forskjellige kanaler (chat, telefon, mail). Foreløpig ingenting å utsette på banken. Får gode tilbud via Tekna medlemsskap.
Nettbanken fungerer dårlig. Synes stadig det er noe som ikke fungerer (f. eks. Har jeg i lang tid ikke klart å bestille bankid der). Det er rotete menyer og alt ser litt gammeldags ut. Jeg kom fra DNB, og her var ståa noe helt annet. Skjerping, Gjensidige! Appen (i hvert fall for Android) virker også noe gammeldags. Vilkårene er gode for Tekna-medlemmer, men forskjellene er generelt små mellom tilbydere, så dette kan gjøre at jeg bytter bank igjen.
Uoversiktlig internettbank. Frustrerende ulogiske og rotete menyer. Har brukt den snart et år og har fortsatt ikke fått grep om strukturen.
Bra boliglånsrente, svarer stort sett rask på henvendelser. Mobilappen greier ikke få fram forfallsmappe (kommer bare opp at "forfallsmappen er tom") Og ikke mulig å betale regninger selv om funksjonen er der (får bare feilmelding).
Jeg har ringt banken flere ganger og har bestandig fått god hjelp fra kundebehandlerne. Har ingenting å klage på. Utmerket bank, og flotte websider.