Himla Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg satte inn penger på Himla brukskonto for å kunne opprette sparekonto på Torsdag. Når jeg opprettet kontoen fant jeg ut hvor dårlig alt var, så jeg fant ut at jeg ikke ville ha denne kontoen lenger. (Etter 1 dag). Jeg prøvde først å overføre alle pengene, men Himla har sperre, så man kan ikke overføre mere enn 100 000 pr mnd. Jeg sa da opp sparekontoen først, og trodde pengene fra sparekontoen kom over til brukskontoen. Etterpå sa jeg opp brukskontoen og ba om overføring av pengene til min gamle hovedbank. Men pengene var borte. Jeg kontaktet kundeservice 4 ganger Fredag. 2 ganger skulle de ringe tilbake. Det ble ikke gjort. På Mandag morgen ringte de meg opp og sa at pengene sikkert var på vei. Mandag ettermiddag ringte jeg og sa at pengene ikke hadde kommet, og de sa da at pengene hadde kommet på feil konto. De skulle ordne alt sammen så jeg skulle få renter, og da måtte de ha 2 dager til. Onsdag hadde fortsatt ikke pengene kommet. De kom på Torsdag ned godt under halvparten av rentene jeg skulle hatt. Jeg kontaktet igjen kundeservice via mail, og da sa de at dette gikk automatisk og var umulig å få gjort noe med. HOLD DERE LANGT UNNA DENNE BANKEN!!!!!
Hei, Trond. Det er veldig leit å høre at du opplever oss slik. Vi tilstreber å gi våre kunder de beste opplevelsene. Beløpsgrensen for å overføre er satt til 100.000,- av sikkerhetsmessige årsaker. Dersom det er behov for å overføre større summer så kan man kontakte oss direkte, så ordner vi det. Om du skulle lure på noe mer i fremtiden, så er det bare å ta kontakt. Ønsker deg en fin uke 😊 Med vennlig hilsen Kristoffer i Himla
Møtte en medarbeider som utstrålte positiv energi,og var løsningsorientert👍
Hei Thoralf, knallkjekt å høre at du er fornøyd 😁 Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Himla-gjengen!
Jeg er svært fornøyde med den hurtige og problemfrie håndteringen av søknaden. Fikk Bare positivt opplevelser og veldig dyktig saksbehandling. Anbefaler sterkt. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Hei Ali, så kult å høre at du er fornøyd og at du anbefaler oss videre! 😃 Vi skal sørge for at du får positive opplevelser videre 🙌 Ha en himla fin dag 💙 Hilsen Himla-gjengen
Very quick service and responses from the customer sales. Competitive mortgage rates.
So great to hear that you are pleased with our service, quick response and rates 😎 Wish you a great day ☀️ Kind regards Himla
Veldig fornøyd med å gå over til en gebyrfri bank, som også kan tilby lavere boliglånsrente. Søknadsprosessen / flytting av boliglån gikk smertefritt.
Hei Maria, takker og bukker for en fin omtale 😁 Kult å høre at du er så fornøyd! Ha en knallfin dag videre 😎 Hilsen Himla-gjengen
Har i flere år hatt Nordea, men i disse dager er det igjen på tide å se på rentene og vurdere banker. Undersøkte derfor Finansportalen, og så at Bulder og Himla lå likt, og det var tilfeldigheter som gjorde at jeg tok kontakt med Bulder først og sendte inn en lånesøknad. Etter over en uke med venting på svar fra Bulder, valgte jeg å sende inn en søknad til Himla også. De kontaktet meg på dagen, og fikk veldig god hjelp fra kunderådgiveren. Lånet ble innvilget samme dag, og jeg gikk ned 0,57% i rente fra Nordea. En meget god opplevelse i bankbytte, som kan anbefales.
Hallaisen Kurt 😃 Så kjekt å høre at du hadde en smuuud overgang til oss 😎 Ekstra fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen og responstiden. Vi skal sørge for at du fortsetter å være fornøyd fremover! Hilsen Himla-gjengen 💙
Valgte å bytte til Himla, da de ga meg de beste betingelser. Har bare gode opplevelser. Har en fast person som jeg kan kontakte ved spørsmål, og vedkommende svarer alltid innen rimelig tid. Får svar på mine spørsmål, og er aldri i tvil om at jeg blir tatt godt vare på som kunde. Terningkast 6.
Så kult å høre at du er fornøyd 😄 Vi er himla glad for å ha deg som kunde også! Vi skal seff sørge for at du fortsetter å være like fornøyd fremover 😎 Hilsen Himla-gjengen 💙