JBF Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Den nye nettbank løsning ble igangsatt alt for tidlig og er et makkverk og en betaversjon av hva som bør forventes av en nettbank-løsning Jeg har hverken motatt kontoutdrag ei heller årsoppgaver før etter 1 mnd. Nye e-fakturaer har ikke vært tilgjengelige, betalinger har ikke blitt registret osv osv mao den nye nettbanken har medført særdeles stor frustrasjon, sinne og oppgitthet og masse unødig tidsbruk i tillegg så har den såkalte kundeservice som jeg har mottatt fungert i all hovedsak elendig med noe ganske få unntak. De representanter som jeg har vært i kontakt med har med noen få unntak ikke hatt tilstrekkelig opplæring og har fremstått med en stor grad arroganse og elendig serviceinnstilling.
Etter omlegging av nettbanksidene er banken blitt enda dårligere enn den var fra før. Svartiden på telefon er håpløs lang
Hei Thor, Synd å høre at du ikke er fornøyd med den nye nettbanken. Den er kontinuerlig under utvikling, så håper du etter hvert blir fornøyd med nettbank og mobilbank. Vi setter stor pris på om man sender inn tilbakemeldinger i mobilbanken som går direkte til utviklerne (tilbakemeldingsknappen finner du helt nederst), hvis du savner noen funksjoner eller har andre innspill. På den måten kan vi bli enda bedre! Hilsen JBF
Nettbanken har blitt håpløs å navigere i ! Denne "nye" nettbanken er mange steg tilbake ift. det som var før !
Prøver å betale regninger før forfall,for meldinger fra eika. Vurderer å bytte bank Var aldri noe tull med den forrige Hilsen Roger G.
Hei! Så synd å høre at du ikke er fornøyd. Ut fra tilbakemeldingen din virker det som at noe kanskje ikke er som det skal, så gjerne kontakt oss slik at vi kan se om vi kan følge opp utfordringene du opplever i vår nye nettbank. Hilsen JBF
Ingen negative erfaringer med banken, og den nye nettbanken er jeg imponert over.
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre at den nye nettbanken falt i smak :) Hilsen JBF
Men veldig glad for personlig service , og ha en fast økonomisk rådgiver. Men den nye nettbanken finn jeg ikke helt ut av..
Kommer altså som sagt ikke inn på vanlig måte. Dessuten er selve bruken nå svært tungvind. Jeg skulle betale to regninger, og fant heldigvis ut at jeg hadde lagt de inn dobbelt, da jeg ikke først forsto hvordan denne funka. Mye enklere før da vi gikk rett på bankens ikon,og forsto med engang hvordan. For dårlig-.