Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er enkelt å få lån. De tilbyr lav rente for å få deg som kunde. Deretter får du melding jevnlig om renteøkning. Renta økte fra 9,9% til 20,21% på kort tid. Jeg vil ikke anbefale en slik taktikk.
Dem ba meg om å betale 3 faktura før forfallsdato så blir min konto aktivert men det skjedde ikke nå krever dem opplysninger og hele pakken for å aktivere kontoen. Dårlig kundebehandling. Skal flytte til en annen bank snarest
Vi opplever svært dårlig prosess i forbindelse med søknad på kredittkort. Søknaden stoppet opp flere ganger, enten fordi de ikke forstod dokumentene de hadde mottatt eller fordi de ikke gadd å si i fra at de ønsket ytterligere dokumentasjon.
Denne banken er dårlig på det meste. Feks. vurdering ved søknad om kreditkort :-(( Og kundebehanling, styr unna!!!!!!!
Man får renter på bruk av kredittkort selv om man legger inn fullt beløp på forfallsdato som står på faktura, dette fordi morrow får pengene senere enn forfallsdato pga overføringstid, helligdager mm. Så skal man unngå rente må man legge en tidligere dato enn det som står på forfallsdato på faktura. Useriøst.
En bank som aldri tar telefonen, prøvd å avslutte kundeforholdet i flere år.
Ikke ofte jeg gidder kommentere på en bank. Men Morrow bank er dessverre en bank som har rutiner som er der for å lure kundene. Min erfaring er med betalingsutsettelse og efaktura. Dømt til å bli renter på kjøpet. Løste seg først med klage til finansklagenemda, Morrowbank var urokkelige før det. Det var ikke snakk om mange kronene, 5-600,- kr, men var prinsippet for meg. Gjør de dette med alle, får de inn masse gratis penger. Nå svarer de ikke på at jeg ønsker å avslutte hele kundeforholdet hos dem, 1mnd+ nå. De sier selv de har 2-3 dagers svartid 😅 Beklager, men dette må være Norges mest useriøse bank! Husk, at dette er gamle Komplett Bank, svært synd! Dette innlegget her blir sikkert slettet av de etter kort tid, men da kanskje de avslutter kundeforholdet mitt og 😅.
God på kundeservice i søknadsprosessen og på veien til å få kredittkort, men når kredittkortet er innvilget og du er "kunde", da er det ingen svar gitt....
Fikk konkurransedyktig rente, deretter økte den med 4 % på noen måneder, mens markedsrenta økte med 1%. Vilkårene sier det skal være begrunnet, men slik begrunnelse fikk jeg aldri tross flere purringer. Endelig ferdig. Aldri igjen.
Har ikke kundeservice. Har sendt flere meldinger og får aldri svar tilbake. Er det mulig?
Elendig kundeservice! Forferdelig firkantet policy hvis det etter flere års plettfri nedbetaling skulle oppstå et akutt behov for 1 eneste betalingsutsettelse! De purrer og ringer annenhver dag - til tross for at utsettelsen er grundig avtalt med de på forhånd. Og dette fortsetter selv om de skriftlig blir gjort oppmerksomme på forholdet! Ser ikke ut til at spesialavtaler kommuniseres internt i banken!
Rotete kundeservice og lang saksbehandlingstid. Har hatt kundeforhold hos Morrow bank og lite fornøyd med saksbehandling. Unngå denne "banken" er min anbefaling. Kundeservice er ikke kundevennlig og har ingen interesse av å hjelpe deg. En avdeling opprettholder ikke hva en annen avdeling tar kontakt om og det gjøres feil.
Nesten umulig å finne innloggingside😡 Må da kunne gå an å gjøre dette bedre. Andre banker er enkle og greie å logge inn.
Sinnsyk dårlig kundeservice. Tar lang tid å få svar og når de endelig svarer de ikke på det du spør om. Latterlig åpningstid på telefon, man - fre 0900-1400. Særdeles hissig på å sette opp renten og har økt den med 1,5 % mer enn hva sentralbanken har gjort.
De startet med ok vilkår, men i løpet av ett år har rentesatsen doblet seg. De endrer med 1 % ad gangen. Ikke en bank jeg vil anbefaler videre. Har vært i kontakt med kundeservice, ingen hjelp å få uansett hva spørsmålet er.
Morrow Bank eller Komplett bank som de hette når jeg refinansierte hos dem i Februar til markedets laveste rente, har økt renten med 1-2 prosent hver gang Norges Bank setter opp renten med 0,25%. Så på disse 8 månedene har de omtrent doblet renten og er blant de dyreste. I tillegg "glemmer" de å sende mail og beskjed til banken min så lånet blir effektuert. Det medfører ekstra renter på meg, selv om Morrow Bank er skyld i dette. Og de tar IKKE ansvar men lyver glatt om at de har sendt både e-post til meg og autogiro til banken. Så her er det bare å styre unna!