KLP Banken opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er ikke bra at små lån får dyrere rente enn store lån. Dette rammer de med små inntekter. Innføring av kortgebyr er også et gebyr som ikke burde koste noe siden banken tjener godt på både innskudd og lån. Ellers fungerer tjenestene som hos de andre bankene, godt nok. Funksjonærer som tar telefon ved henvendelser er flinke og behjelpelige ved behov.
Hei! Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding, Ann. Veldig hyggelig at du er fornøyd med tjenestene du bruker hos oss, og at du får hjelp når du trenger det. Når det gjelder priser, så har vi en helt åpen prisliste. Alle får den laveste renten vi kan tilby helt uten å prute, uansett hvor i landet du bor. Vi forsøker å være gode for de fleste når det gjelder priser og betingelser på både lån, sparing og dagligbank, men vil nok ikke være det for alle. Det skjer mye utvikling innen dagligbank, både innen sikkerhet, forbedringer, lovpålagte krav og nye tjenester, men det koster, og derfor har vi innført årsgebyr på bankkort på lik linje med andre banker. Årsgebyret bidrar til å dekke noen av våre kostnader, og vi har samtidig lagt oss på et litt lavere prisnivå enn mange andre. Hilsen oss i KLP Banken
Tilgang til fondsoversikt mangler. Tungvint å måtte logge seg inn med bankid for å håndtere sparing i fond. Dette skulle vært tilgjengelig i app, slik som Dnb har. Burde også vært aksjehandel
Hei! Tusen takk for hyggelig og konstruktive tilbakemelding om fondshandel i app, Steinar. Det er notert - og du er ikke alene om det forbedringsforslaget! Per i dag får du Fond som valg når du har logget på Min side på klp.no. Hilsen oss i KLP Banken
Det er trist at KLP har høyere rente på lån, i forhold til Statens Pensjonskasse og mange andre banker. Og trist at den har så lav rente på det du har innestående, i forhold til mange andre banker.
Hei! Tusen takk for din oppriktige tilbakemelding, Anne. Vi i KLP Banken skal være konkurransedyktige med stabile priser over tid, både på lån og innskudd. Hos oss slipper du jo å prute på boliglånsrenten, for vi gir alle den laveste renten vi kan tilby, uansett hvor i landet du bor. Når det gjelder innskudd, så er det mange ulike spareprodukter på markedet, og der vil nok renten man får variere ut fra type produkt og summen man setter inn, og for eksempel om det er bindingstid eller fastrente. VI tenker at det uansett er bra at du følger med og tar valg ut fra dine behov! Hilsen oss i KLP Banken
Enkel og god informasjon til meg som både bankkunde og pensjonist. Høyt kunnskapsnivå hos saksbehandlerne i alle ledd. God tilgjengelighet, f. eks. ved å benytte chat. Gode tilbud og priser. Beste banken jeg har hatt.
Hei! Dette var en veldig hyggelig tilbakemelding, Tone, tusen takk! Veldig stas å høre at du opplever å få hjelpen du trenger av de dyktige saksbehandlerne våre, og at du har tatt i bruk chatten vår. Hilsen oss i KLP Banken
Alle vil vel ha høyere rente men jeg tror at sparepengene mine har gode kår hos KLP. Uten lån blir kontaktbehovet med banken begrenset. Banken betaler regningene og det resterende overføres enkelt til sparekonto.
Hei! Så flott å høre at bankhverdagen din hos oss er så smidig, Rune, og at sparepengene har gode kår hos oss! Hilsen oss i KLP Banken
Stort sett fornøyd med alt, men mener det vil være en fordel, og det ikke bare for meg, at det står saldo ut for hver bevegelse på kontoene. Dette for lettere å følge utviklingen. Dette har Eikagruppen og også Sparebank1. Hvorfor ikke KLPBank? Nedenfor har dere ramset opp mange konti, men ikke FLEKSILÅN.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding og nyttig innspill, Terje. Det er notert! Hilsen oss i KLP Banken
penger kommer fra ved innskudd på lånekonto etter dem har økt renter 5 ganger på råd. Desverre er regionale konkurranse ikke bedre og heller ikke interessert i kunder. Norske kundekultur og service, desverre til deg og meg som vanlig folk.
Hei! Veldig leit å høre at du opplever å ikke få den servicen du ønsker hos oss, Dirk. Vi jobber hardt for å gi kundene våre god service og besvare alle forespørsler fortløpende, og vi skal være en bank med konkurransedyktig priser over tid. Hvis det er noe som har glippet i vår oppfølging av deg, beklager vi det. Vennligst ta kontakt med vårt kundesenter om det er noe du lurer på, så kan vi se nærmere på det. Hilsen oss i KLP Banken