Orkla Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er for stor forskjellsbehandling av kunder i banken. Nye kunder får bedre vilkår enn gamle kunder. Banken burde uoppfordret gi råd om bedre plasseringer og låne vilkår.
Alt gikk raskt og enkelt. Veldig imøtekommende rådgiver hos Orkla Sparebank i Trondheim.
Har en svært dyktig kunderådgiver i banken, får alltid kjapt svar hvis jeg lurer på noe, og ordner opp hvis jeg trenger hjelp til noe. Ser att jeg kanskje kunne fått noe billigere rente andre steder. Men god kundeservice, og att dette også er min lokale bank, så er jeg meget godt fornøyd
Utrolig høye priser for tjenester og skyhøy rente på lån!! Elending app. Elendig nettbank.
Imøtekommende, hyggelige. Får egen kontakt i banken som en blir godt kjent med.
Veldig god kundeservice, og lurer jeg på noe som min rådgiver ikke har svaret på, oppsøker de gjerne andre kollegaer for at jeg skal få best mulig svar og veiledning!
Orkla sparebank vill ikke la vippsen min betale med saldo og jeg må bruke kortet mitt for å betale til individer som betyr 3 dagers overføringstid. I tillegg, i dag, fungerer ikke banken i det heletatt. Noe som betyr at jeg er lammet ovenfor det digitale betalingssystemet verden over. Ikke bli lurt av orkla
Har personlig ansatt som gir utmerket hjelp. Aldri lang ventetid.
dem lovet mye, holdt ingenting. ble satt i en vanskelig situasjon økonomisk pga dem. er bare interessert i profitt ikke kundene.
Lite kompetanse på overføring til utlandet. 3 ansatte hjalp meg å fullføre enkel operasjon, men lyktes ikke) Alle dem så formelt på saken og stilte spørsmål om det samme.