Morrow Bank MasterCard har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har grei erfaring med både lån og kredittkort, til og med kundesenteret når det gjelder meldinger nå og da. Kortet har god cashback men man er nødt til å benytte nettsiden i stedet for app for å ta dem i bruk.
anbefales ikke i det hele tatt. kundeservice svarer deg aldri. lengste ventetid jeg har hatt er faktisk to måneder
I starten var dette et kort som passet meg ypperlig — sikrere netthandel og bonus på mer enn bare drivstoff. Men når store reservasjoner ved fylling av drivstoff ikke blir automatisk slettet og ingen vil hjelpe deg når du sitter timesvis i telefonkø er det ikke verdt det. Ingen svar i nettpost heller. Styr unna!
Jag skaffade mitt första kredit kort som jag använder som betalkort, bonussystemet passade mig. Känns som en scam! Mitt råd, skaffa absolut inte komplett kreditkort. Det är ingen form av kunde service, dom har ingen chat eller att du kan ringa in. Så om du har något som haster och vill få svar på eller få löst? GLÖM att du får respons. Detta känns fullkomligt oseriöst och jag har sendt flera meldningar till dom och får inget svar. Kommer avsluta mitt medlemskap om inte det är tydligt nog.
Dette er det desidert beste kortet for å få generell cashback hos alle butikker. I tillegg får du 2%(!) på all netthandel, fungerer blant annet på Vy sin app og flybilletter på nettet osv. Veldig fornøyd med kortet, og har fått mye bonuspoeng! Du må gå inn på nettsiden for å velge å bruke bonuspoengene på neste faktura, noe jeg synes burde være enklere og mulig i appen. Men alt i alt et kort som jeg anbefaler alle å få👍
Komplett Bank støtter ikke efaktura. Hvorfor? Fordi de vet at mange kunder ikke alltid klarer å følge opp epost i tide. Dermed blir fakturaen glemt, og Komplett tjener penger på gebyrer. Direkte useriøst å spekulere i at epost skal bli "glemt". I senere tid har de forøvrig sluttet å sende faktura som vedlegg - som gir dem en enda mindre synlig mail. Det er mistenkelig mange aktører i kredittbransjen som ikke "klarer" å støtte efaktura i forhold til andre bransjer. At de ikke støtter efaktura skyldes ganske enkelt at de tjener gode penger på å la være, på kundens bekostning. (Jeg jobber med IT, og har implementert forskjellige integrasjoner med banksektor. Dette er IKKE en stor utfordring)
Komplettbank har tidligere ikke tilbydt efaktura/avtalegiro. Dette var litt kjedelig men greit nok, da de fortsatt sendte ut pdf faktura på epost. Dette er det imidlertid slutt på. Nå er det kun kid, kontonummer og skyldig beløp som kommer opp, men ingen enkel mulighet til å sjekke hva fakturaen egentlig består av, og hvilken transaksjoner som er foretatt på kortet. Eposten som sendes nå lyder slikt: " Fakturaen følger ikke lenger som vedlegg til e-posten, men er tilgjengelig på Min Side." Dette er bare tull. For å få opp faktura må man logge seg inn med bankid og gå gjennom flere steg i menyen, noe som virker belastende og unødvendig tungvindt å måtte gjøre hver gang. Ikke minst er det slikt at dette fører til at det blir vanskeligere for folk flest som trolig ikke orker dette å fange opp i evt. uautoriserte transaksjoner eller evt. feilberegnet renter/gebyrer. Helt uakseptabelt i min bok. Har sendt klage til Finanstilsynet, Finansklagenemda og Forbrukerrådet og byttet bank. STYR UNNA KOMPLETT BANK!