Morrow Bank MasterCard har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Morrow bank tilbyr ikke-eksisterende kundeservice. De svarer ikke på telefon, og de ber meg sende melding i inboks men svarer aldri. Appen til iPhone har ikke funket siden jeg fikk kortet i januar.
Its not possible to choose credit limit and customer service does not answer correctly to change it. No way to choose the color of the card and you might get a pink card which black numbers in it are not readable.
Har lest at andre hatt problem med kundeservicen. Kan ikke være enig i dette da jeg opplevt både ventetid (telefon) og svar som helt ok.
Opplevde kredittkortsvindel da det dukket opp flere ukjente transaksjoner i nettbanken på mitt Morrow Bank kredittkort. Da jeg bad om hjelp fra Morrow Bank sa de at det ikke var noe de kunne gjøre, men at jeg måtte anmelde forholdet til politiet. Siden polititet krever fysisk oppmøte for å anmelde denne typen forhold, så sier det seg selv at de gjør det de kan for å unngå å betale ut erstatningskrav. Mitt råd er derfor å ikke la seg blende av gode vilkår, men styre unna! Dette blir fort dyrt.
Jeg har grei erfaring med både lån og kredittkort, til og med kundesenteret når det gjelder meldinger nå og da. Kortet har god cashback men man er nødt til å benytte nettsiden i stedet for app for å ta dem i bruk.
anbefales ikke i det hele tatt. kundeservice svarer deg aldri. lengste ventetid jeg har hatt er faktisk to måneder
I starten var dette et kort som passet meg ypperlig — sikrere netthandel og bonus på mer enn bare drivstoff. Men når store reservasjoner ved fylling av drivstoff ikke blir automatisk slettet og ingen vil hjelpe deg når du sitter timesvis i telefonkø er det ikke verdt det. Ingen svar i nettpost heller. Styr unna!