Landkreditt Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask og god kundeservice. Gode lånebetingelser. Har mitt tredje lån her nå.
Takk for positiv tilbakemelding, Kolsen. Dette setter vi pris på. Selv om det begynner å bli litt lenge siden så håper vi at du fremdeles er fornøyd. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Har hatt banken i snart 13 år, og har vært superfornøyd hele tiden. Gode priser på lån, vennlig Servicedesk og gode råd fra rådgiver. Anbefales på det sterkeste! Veldig god nettbank, og oversiktelige nettsider.
Takk skal du ha, Mikkel. Dette er godt å høre, og selv om det begynner å bli lenge siden, så håper vi at du fremdeles er fornøyd. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Alt går greit helt til du skal bytte bank. De bruker evigheter på å overføre penger samtidig som de sier opp din bank id med ett tastetrykk så du ikke får tilgang til dine egne penger. Brev du sender med sensitive opplysninger blir borte i deres system. Nei, anbefaler ikke, glad jeg har byttet bank, selv om det fortsatt står penger i Landkreditt de ikke har klart å overføre. Sender du klage, så får du ikke svar.
Jeg har ikke lån, men bruker den som bruksbank. Den beste nettbanksida jeg har sett så langt. Enkelt å finne fram. Et lite minus er at ører må i egen kolonne.
Takk skal du ha, Per. Dette er godt å høre, og selv om det begynner å bli lenge siden, så håper vi at du fremdeles er fornøyd. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Jeg liker tanken på at banken er et samvirke med over 10 000 eiere og har et annet oppdrag enn bare rein profitt for kapitaleierne.
Takk skal du ha, Sjur. Dette er godt å høre, og selv om det begynner å bli lenge siden, så håper vi at du fremdeles er fornøyd. Vårt oppdrag er fremdeles det samme :-) Hilsen oss i Landkreditt Bank
Dårlig rente, har følt meg utnyttet av denne banken i lenger tid. Rente justert opp til 2,56%, når jeg som ung førstegangskjøper da kan bytte til en annen bank og spare mange tusen kroner på 0,34% mindre rente så er det ikke noe vanskelig valg. Har vært kunde i ca 25år og har aldri vært borti dårligere kundeservice. Avslag på det ene og det andre uten tilbakemelding; når spørsmålet blir rettet til kundeservice via mail går det lang tid og søknad(er) innvilget uten noen som helst kommentar eller tilbakemeldinger. Aksjesparekontoløsningen er noe som ikke fungerer særlig bra. Egen innlogging til mastercard med uoversiktlige menyer. Burde vært mulig å hatt en mulighet til å betale denne direkte fra nettbanken istedenfor å gå gjennom en annen portal. Det at jeg bytter til en annen bank etter så mange år er kun fordi jeg tror gresset er grønnere på den andre siden. De får en forferdelig omtale meg fordi det virker såpass mye bedre andre steder. jeg har snakket med flere banker, venner og kollegaer og føler meg som en dust som har hatt et så langt kundeforhold til denne banken.
Som kunde i mange år har jeg vært godt fornøyd med servicen som kundesenteret yter. Om det har vært noe som jeg har vært mindre positiv til har jeg blitt møtt med forståelse. De siste årene har det også vært en bra utvikling av de digitale løsningene, noe jeg har satt pris på. En ting som kan bli bedre: - En løsning for "din økonomi" som gir en oversikt over hva man har brukt penger på i nettbanken.