SpareBank 1 Østfold Akershus har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Siste bank har opprettet en konto og det gikk veldig enkelt og greit. Opptaket att ert er en beløpsgrense per måned som man kan ta ut av konto ov når man vil øke beløpet må man ts kontakt. Det gjorte jeg og fikk beskjed att heg ikke kan gjøre det på forehånd og at jeg må først ha penger på konto, så ringte jeg i dag har bed om økning opp Tim 150000 då fikk jeg svar at hvis jeg vil l øke det må jeg komme innom en kontoret for å legitimere meg. Fint når man jobbe 14 timer om dagen. Så jeg har ikke fått mulighet å komme til mitt eget penger Jeg skal hente ut alle penger i 3 omganger og ikke bruke dem videre, kan kun varsle for denne banken! Helt umulig
fin bank,men fokuserer på sparing i stedet for investering. appen er fin men jeg vil ha oversikt p å hva har jeg brukt penger på for eksempel mat og kær..
Jeg har vært kunde i mange år og bestandig fått hjelp når jeg trengte.
Mener rentene man får på sparekonto og brukskonto er for lave i forhold til de beste bankene.
Alltid fornøyd med resultatet👌😊 og med utfallet etter samtaler
Banken trekker samme gebyr to ganger, og kundeservice hjelper ikke.
Alt for høye gebyrer på uttak fra 'andre ' minibanker. Og nesten ingen SP.b.1 minibanker. Pluss at det tar såååå lang tid fra du setter inn kontanter på kontoen din før de er der. DNB gjør dette veldig enkelt. Er på konto med en gang. Men hos dere tar det 1 uke .... ? ? ?
Dem hjalp meg med boliglånet når ingen andre kunne. Kundeservice er fantastisk.
Greit med avvisning, men uten grunn og rådførende tiltak! Sur rådgiver og generelt en dårlig opplevelse!! Skuffende!!
Hei, Jeg angrer at jeg ble kunde hos Sparebank1 ØA. I mitt tilfelle, jeg opplevde veldig dårlig kundeforhold og ingen vilje å sende nødvendig informasjon ifm. deres feil. De sendte meg faktura 3 ganger enda jeg har pratet sammen med dem og prøvde å avklare hva egentlig er det som de fakturer for. Jeg tenkte at Sparebank 1 ØA er min neste bank som total kunde. Nå ser jeg desverre at dette skal ikke være tilfelle pga. feil i systemet deres og faktureringsprosess hvor SP1 ØA hadde ingen lyst for å gi råd eller fikse feil. Er veldig skuffet med deres vilje til å hjelpe, forklare og formidle info og ikke minst sende nødvendig dokumentasjon.
Bra og hjelpsom betjening, både når det gjelder skranke og saksbehandlingen for rådgivning for privat økonomi. Det gjelder også eiendoms avdelingen.
Kundeservice er det mangel på. Etter at rådgiveren min ble sykmeldt har jeg ikke opplevd bra kundeservice fra noen andre. Henvendelsene mine blir ikke tatt på alvor.
Nå har jeg fulgt med i et par år som kunde av Sparebank1. Jeg er ikke alene om å ønske Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay osv. Sparebank1 svarer det samme som de alltid gjør. De påstår at Vipps er mer enn godt nok og at det ikke er noe behov for å åpne muligheten for for eks Apple Pay. Argumenter som at Vipps ikke fungerer i utlandet eller på smartklokken min hjelper lite. De sverger fortsatt til Vipps. Nå er det nok for min del. Flytter over alle pengene mine til en annen bank i dag.
Jeg og min kone har vært kunder i banken snart 20 år, og har nedbetalt flere lån uten noen former for mislighold eller forsinkelse. Søkte nylig om opplåning til 70% på vår bolig, noe som ble avvist fordi jeg hadde næringsinntekt og ikke lønnsinntekt. Dokumentasjon av stabil næringsinntekt over mange år ble avvist av (ny) rådgiver fordi denne "synes økonomien vår var komplisert og ikke helt forstod regnskapene og dokumentasjonen". Svært misfornøyd med bankens manglende kompetanse, og manglende vilje til å innhente den informasjonen de trengte for å gi oss en faktisk vurdering. Søker nå aktivt etter en bank som ikke blir skremt av bedrifter.
Banken kjempe bra, jeg er veldig fornøyd, når det gjelder alle type lån, behandling kjempe bra.
Det er dårlig boliglånsrente i denne banken, men app og kundeservice er bra. Kommer til å bytte boliglån, men fortsette å ha alt annet der.