Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har alt på stell, ingen betalingsanmerkninger og fyller alle kravene. Likevel avslag på delbetaling ved kjøp hos Netonet. Ønsket forklaring hos Resursbank men fikk krass beskjed om at reglene ble forandret i 2019. Hvilke regler spør jeg, men det kunne ikke kundebehandler svare på. Aldri opplevd makan til dårlig service noen sinne og håper Netonnet finner en annen bank å samarbeide med. Reklame som overhode ikke holder mål og totalt lureri. En bank jeg ALDRI kommer til å anbefale. Helt utrolig!!!
Prøvde Resurs bank hos Netonnet igjen, etter en tidligere veldig dårlig erfaring med dem. Valgte Kampanje 6 mnd rentefri nedbetaling. Resursbank gjør alt de kan for å gjøre betaling så vanskelig som mulig, i tillegg klarte de å lure meg til betalingsforsikring, fordi jeg valgte feil kid. ALT de gjør går ut på å "lure" kundene for å få inn mer penger. Betaler nå hele beløpet, og bruker dem aldri igjen. Resurs Bank tenker veldig kortsiktig. Har brukt Klarna minst 50 ganger, og alltid positivt overrasket. Enorm forskjell.
Rb: Vi kan ikke se at forfalt beløp er betalt. Beløpet er innbetalt før forfall. Følg med her, man kan risikere å betale to ganger pluss gebyr.
Umulig å få tak i de for å gå gjennom sak. Over en times ventetid på telefon, ingen epost og stengt chat.
Resurs bank sender faktura til Digipost av alle ting. Støtter ikke efaktura. Alt for å senke sannsynligheten for at du får med deg regningen. Med én måneds forglemmelse på et kjøp til 1000kr, vil du få et påslag tilsvarende en effektiv årsrente på 500%, på grunn av etableringsgebyrer og fa***nds oldemor. Styr unna. Det er ikke verdt det, og dette virker som en bank som har blitt værende igjen i steinalderen.
Jeg skulle kjøpe ny pc hos komplett, med flex som er den grønne løsningen hvor du potensielt bytter inn med nytt produkt hvert andre år, litt som med SWAP hos telenor. Fikk innvilget første utkast, men kansellerte, for så å opprette nytt kjøp. Fikk avslag, og fikk beskjed om at kreditten ville være låst i en nedkjølingsperiode på 48 timer. Supert!! 3 dager senere.. like låst, så jeg googler litt og ser at det kan ta opp til 7 virkedager. Null kommunikasjon fra RB på dette tidspunktet, og jeg må bare forsøke å kjøpe hver dag, og se om det har låst seg opp.. på dag 9 blir jeg omsider lei, og ringer dem, og etter en halvtimes venting med tåkelurmusikk fra 70-tallet, får jeg omsider svaret at hver gang jeg har forsøkt å kjøpe, har de senket kredittvurderingen min(uten å si noe) som gjør at jeg må vente 1 måned før jeg kan prøve igjen.. Ender opp med å ta opp forbrukslån, for jeg trenger PC til jobb! Galskap å bruke denne bankløsningen av komplett, og den eneste grunnen til at de kan slippe unna med det er at de reelt sett ikke har noen konkurrenter.
Brukte Komplett Flex og tenkte ikke noe over at det skulle være noe galt med Resursbank, siden jeg har handlet hos Komplett Bank uten problemer. Resurs Bank derimot. Som alle andre her skriver, tilbyr ikke regning på efaktura, ikke avtalegiro, ikke sms, ikke brev, men sender påminnelser over alle kanaler og slutter ikke å ringe (til alle døgnets tider). Da jeg først begynte å få sms påminnelse regnet jeg med at det var slik som andre steder og at det var bare å betale regningene, men ser i ettertid at de legger på gebyr for dette. Er enig med dem på siden her som mener de spekulerer i at kundene ikke får betalt og dermed tjene inn rentefritt via gebyr. Nå truer de med oppsigelse fordi jeg gjorde en feil i innbetalingen, men de har ikke klart å skrive *hvilken* av kredittene det gjelder i sms'en og sender selv to ulike epost adresser i meldingene. Konklusjon: STYR UNNA.