Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ønsker med dette å advare alle som tenker på om de skal opprette et kundeforhold eller handle noe med Resursbank som betalingsformidler. Dette er den dårligste betalings- og banktjenesten jeg noensinne har vært borti. De som sitter på kundeservice er totalt kunnskapsløse eller bare gjør seg dumme. Systemet er laget for at du skal misforstå og miste enda mer av dine penger. Resursbank bør du styre unna hvis du ikke synes det er gøy å risikere din økonomi. Alt er lagt opp til at du skal tape penger i et vanskelig system bygget for nettopp dette formålet. STYR UNNA hvis du vil deg selv godt. For meg var det småpenger men jeg kan se de som ikke har fullt fokus, kan tape store penger til denne grådige Resursbank. De lager feller for deg ser det ut til.
avtalegiro er ikke mulig å opprette. kynisk bank som tjener penger på folks forglemmelse. lite kundevennlig.
Resursbank har hatt samarbeid med Homewatch. Disse var ute med dørsalg av alarmer. Resursbank burde nok vite at markedsføring av kredittsalg v dørsalg er ulovlig. Jeg hadde ikke ønsket å bli assosiert med useriøsitet på dette punktet. Lite samarbeidsvillige når man ringer. Og alltid en svenske som svarer. Dårlige til å forstå norsk er de også.
Styr unna, de samarbeider med Novus alarm system. De tar opp forbrukerlån på oss uten å informere oss om det ( var ikke kreditsjekk men lån ), når jeg ringte Banken så sa de at de var rentefrie. Men nevnte at det kun var gebyrer ( med andre ord renter ) . Banken granskes nå av Finanstilsynet
Ble lurt av Ving til å bruke denne forferdelige løsningen, trodde hadde betalt hele beløpet og oppdaget at kun et par tusen kr ble trukket, resterende ligger som tilgodebeløp hos ving(?!), og en faktura fra resurs på toppen. Aldri igjen! Styr unna Ving/resurs sine kreative løsninger, bruk nettbank/vipps å betale reisen.
Banken har hatt problemer i mange år. Men nå i 2024 fungerer banken veldig bra.
Jeg handlet en stasjonær pc av Komplett for ca 20000,- Denne ble finansiert via Komplett Flex som Resurs Bank står bak. Bare etableringsgebyret var på over 2000,- kr(!) Dvs 10% av finansieringsbeløpet. Jeg orker ikke skrive om alle problemene underveis, men det er tydeligvis ikke mulig å få opprettet avtalegiro med denne mafiabanken. Styr milevis unna Resurs Bank og kreditt kjøp hos Komplett!
Dem bare ta penger og hvis man betaler for mye eller for tidlig kommer det med enda mer gebyr eller faktura slik at man aldri blir kvitt av lån. Fikke beskjed at jeg hadde betalt i riktig måned men det var for tidlig i måneden slik at dem registrert betaling på forrige måneden og det merkes som utbetalte faktura som jeg blir straffet for
Very shady practices by this bank bordering on fraud. 1.They don't utilize very common and up-to-date payment methods and still rely on KID numbers. 2.You can't even set up an e-faktura or any auto payment method which increases your chance of missing something. When getting glasses from Interoptik, they had a no/low interest 24-48 month loan offer. If was mentioned that I would get the first faktura th following month. Nope, it was immediate but the email notifying me went to spam. No other notifications until a letter shows up saying I missed a payment. Now the interest and fees are tacked on which are extremely high. Looking at their terms it says that they would invoice you the following month of the initial transaction but that was a lie, instead they invoiced immediately. These are predatory business practices and they seem to be very willing to cross that line into unethical and immoral business practices. With how many complaints I see of the same issues, it's amazing the authorities haven't shut this bank down yet. Stay far away from Resurs Banken. Stay far, far away from this bank.
De inkluderer forsikring, uten at jeg har sagt ja til, og total skyldig beløp øker mens man betaler.
Dårligste banken jeg har vært borti. Ikke e-faktura, ikke betaling av faktura direkte i app. De vil åpenbart ikke ha betalt før de kan legge på noen purregebyr og renter. Vi er i 2024 og bør ikke behølve å skrive inn KID nummer lenger. Nettbutikker som bruker Resurs bank må jo miste kunder??
Vi har deep divet og dette er ikke en bank, det er et fullt scamselskap som har scammet rundt 95% av sine brukere, og flere titals millioner av kroner. De kommer ikke til å bli lagt ned uansett om du saksøker etv. Hold deg unna!!!! Hold deg ekstremt langt vekke!!! Ikke bruk flex via komplett, de legger på ekstra kostnader uten å gi informasjon, de gjør faktura ekstremt rotete for å forvirre brukere, på denne måten klarer de å dra så mye penger som mulig ut fra brukere. REIN SCAM, glad jeg ikke falt for det, hvis du har noe med banken å gjøre kom deg ut nå!
Kjøpte et par briller og valgte nedbetalingsmetode fordi jeg har lav inntekt. Burde bare betalt hele greia. Ble med en gang kunde hos resurs, og den andre fakturaen jeg fikk fra dem hadde ugyldig KID nummer. Kunne ikke logge inn i mobilbanken for å sjekke ut hva som foregikk heller. Fikk heldigvis nytt KID nummer på Mail etter å ha ringt kundeservice, men etter å ha lest så mange negative omtaler er jeg bare ferdig med dem og betaler ned hele beløpet ved neste betaling.
Dette er den verste banken jeg noengang har opplevd. Kjøpte et produkt med 24 mnd. rentefri nedbetaling. Første innbetalinge kom inn til banken 2 dager etter forfall, og jeg ble belastet med over kr. 1.100.- i renter. Noen de måtte ettergi etter masse frem og tilbake. Kr.- 69 i adm.gebyr er og uhørt mye. Dette skal fra 1/1-24 stige til 79.- Nå har jeg innfridd hele restlånet og skal aldri mer ha noe med den banken å gjøre. Råd til andre: Hold dere unna.
Rein svindel i samarbeid med komplett. Kjøpte skjermkort med flex og de legger på renter og forsikringer som ikke skal ha. Og komplett svindler deg med å påstå det er 0 rente første 24 måneder mens de legger på renter på faktura. Appen er også tungvint å bruke, det er ikke noe efaktura muligheter for å betale enkelt
I dag 20.08.23 prøver jeg igjen å logge inn i banken til brukskonto, for å betal regninger. Kommer til banken, men når jeg skal logge inn på konto fungerer det ikke. Jeg har prøvd mange ganger denne uke 33. Det er helt utrolig at denne banken for lov til å operere i Norge.