Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har altså blitt sendt frem og tilbake mellom Santander og Apple i over 1,5 time nå. Og ingen klarer hjelpe meg. Dere sier at Appel må ordne det og Appel sier motsatt. Det er jo helt tragisk. Og enda er det ikke kommet en ordning på det. Vet ikke helt hva mer det er å si. Merkelig at ingen av dere har orden på samarbeidet mellom dere.
Hjelpsomme og effektive, litt lang telefon kø. Men det gjør ingenting når man møter trivelig folk i andre enden
Har bare positive erfaringer med Santander, alt virker som et velsmurt maskineri😊
God kommunikasjon og ryddig opptreden hos kundeservice.
Lang telefonkø for å komme gjennom, ventet totalt 20 minutter før jeg kom gjennom og måtte settes over mellom 2 behandlere. Ikke noe negativt å måtte innom flere, bare synd det tar så lang tid. Kundebehandlingen er utmerket, har svar på spørsmål med det samme, og får ordnet ting i en fei.
Helt utrolig tungvint system for kundeservice. Klarer ikke å holde det dem lover, har lang svartid, leser ikke mail skikkelig, m.m.. Er i kontakt med mange banker til daglig, og dette er uten tvil den minst profesjonelle banken i hele Norge på kundeservice og interne rutiner. Forøvrig håper jeg Finanstilsynet snarlig tar en sjekk av låneporteføljen til banken. Her er det mye groms. Søknader er godkjent over en lav sko langt utenfor lovfestede minimumskrav til betalingsevne. Selvsagt skor de seg på disse kundene, da rentene er langt høyere for kunder med dårlig betalingsevne som ikke for lån noen annen plass. Så for dem som ikke får lån andre steder, forstår jeg at Santander kan være en siste og uheldig løsning. Det er dyrt å være fattig.
Banken har altid vært imøtekommende når æ har søkt om lån