Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I sin tid satte banken satte ned rentene på boliglån, men ikke for den gruppen med flest lånekunder. Etter byttet til DNB, har det bare gått feil vei. Ikke lei meg for å ha sagt opp banken. Hvis Skandiabanken Sverige velger å starte opp igjen i Norge, så skal jeg gå over til de. Har alltid likt sbanken. Og jeg var medlem av banken fordi de ikke var DNB. Nå som de er DNB, er det ikke noe poeng i å være kunde der.
Etter DNB overtok ble det ikke lenger mulig å betale regninger fra rammelånet. Penger må overføres til brukskonto først. Selv om man velger en forfallsdato for overføringen fra rammelånet, blir pengene flyttet med en gang og rentene løper. Man må dermed huske på å overføre fra lånet dagen før forfall for å unngå unødvendige rentekostnader. Nettbanken er i tillegg svært uoversiktlig. På toppen av det hele forsvant Apple pay, så jeg måtte opprette brukskonto hos Bulder som brukes til å handle i butikker med inntil vi får somlet oss til å flytte alle tjenestene våre til en annen bank. Dessverre er bankbytte ganske plundrete når man har mange tjenester på ett sted, og flytting av fond fra Sbanken har vist seg å være risikosport. Som kunde i over 20 år er DNBs rasering av det som var Norges beste bank et trist skue.
Mistet oversikten med appen, det var lett da det nettbank.Den gamle nettbanken var meget godt utformet; den var rask og intuitiv. De få gangene jeg trengte Helpdesk fikk jeg raskt kontakt og hjelpen var meget bra.
Sbanken endret betingelsene på mine kontoer til å bli uten renter. Jeg som kunde/offer tapte mye penger før jeg fant ut av dette!
Takk for 21 trofaste år. Synd at du måtte stikke av med den rikeste bølla i byen. Du har mistet sjarmen din og nettbanken, du er lite raus og tilbyr stusslige 0.0% rente på brukskonto, mobilappen din er blitt både stygg, lite brukervennlig og mangler mange funksjoner som fungerte utmerket når du fortsatt var uavhengig. Sbanken oppleves ikke lenger som uavhengig og det er overraskende mange funksjoner hvor man blir rutet direkte til DNB.
DNBs "spesialoperasjon" mot banken har ødelagt mye av det vi satte pris på. En bank som kun tilbyr en mobilapptilgang er ikke lenger en seriøs bank. DNBs erstatning er en katastrofe. På vei ut.
Burde byttet umiddelbart da DnB kjøpte SBanken for etter mange måneder er fremdeles ikke Fondene flyttet. iOS Appen er elendig, med både ting som ikke fungerer, ikke lenger er mulig eller bare virker laget av noen uten verken mål eller mening. Det er heller ikke mulig å tilpasse særlig slik at man kan få noe som er brukbart i det daglige. Finanstilsynet burde hatt anledning til å gi dagbøter for trenering av AKS flyttinger. Var kunde hos Parat24 for lenge siden til de ble kjøpt opp av DnB, det endte også med elendig brukeropplevelse og rasert tilbud.