Sbanken opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mye tjenester og funksjonalitet som forsvant med ved bortfall av nettbank. Svært mye som ikke fungerer lenger med å få lagret filer og annet ifra mobilappen. Gebyr og kostandene har økt og kundeservice har blitt merkbart dårligere.
Ingen kundeservice, dårlig boligrente, ubrukelig nettbank. Jeg har god forståelse for at kunden flykter fra å være kunde i denne banken. Jeg byttet bank forhold tidlig, og jeg er takknemlig for at jeg gjorde det. Utrolig glad for at flere kunder bytter bank. hvordan kunne Konkurransetilsynet godkjenne dette oppkjøpet!?! Det er det ingen som forstår!
"Vår ambisjon er å gi deg Norges beste kundeservice". 45 minutter ventetid på telefon hvis man i det hele tatt kommer fram, ( kun 2 mennesker på telefonvakt første lørdag etter det store spranget) brukelig aksjehandel hvor transaksjoner plutselig er borte, rammelån er plutselig ikke rammelån gebyrer osv osv.
Har forsøkt i mange ganger å komme i kontakt med support for å slette bankkort som jeg ikke bruker lenger. Prøv igjen senere er svaret jeg får - hver gang... Er heller ikke mulig å sende melding til banken.
Dette ble årlig. Alt ble dårligere etter at DNB satte sine grådige klør i sbanken.
SBanken var den beste og blitt nå ødelagt av DNB - det er vel deres konsept, å ødelegge kundeopplevelse. Bare trist.
sbanken er blitt utrolig dårlig. Kan ikke ta ut kontanter lenger i minibank med bankkortet mitt. Helt utrolig skuffet hvordan dnb driver å bestemmer hva jeg skal gjøre med mine egne penger. Hva er det egentlig at de innbiller seg. Skjønner absolutt ingen verdens ting lenger. Ikke får man overført penger som man skal heller. Absurd.
Ødelagt av DnB. En skall-app med linker til DnB sin dinosaur plattform for hver minste lille ting. Kontooppdateringer går tregt og handelsplattformen for aksjer og fond er en skandale R.I.P Skandiabanken/Sbanken
KjempeTABBE av S Banken og fase ut nettbanken. S Bankens visa kort ble til Mastercard, som ikke er bestillt. Til S Banken. jeg flytter tilbake med mine millioner hvis nettbanken blir åpnet igjen, hvis ikke, aldri.
Umulig å komme i kontakt med kundeservice i chat over lang tid. Viktige funksjoner forsvant i nedgraderingen til "ny"app. Jeg er utrolig misfornøyd. Fraråder deg på det sterkeste å bli kunde hos Dnb/Sbanken konseptet.
Absolutt ingen kundeservie. Flere ganger har jeg stått i endeløs telefonkø og jeg får aldri svar. Ingen funksjon der kundeservice kan ringe tilbake til meg. Chat er alltid stengt fordi mange ringer. Ingen nettbank er også et strategisk merkelig valg. Kan ikke anbefale denne Sbanken etter at DnB ble eier.
Etter oppkjøpet av DNB er ikke banken til å kjenne igjen. Kunden er ikke lenger i sentrum. Den siste overgangen til mobil bank har vært et mareritt.
At dette oppkjøpet i det hele tatt er lovlig overrasker meg mest. Konkurranse i bankmarkedet? My ass. Er bare å kjøpe opp for en gigant som DnB. Håper de aldri får sin klamme hånd på min nye bank.
Sbanken var best inntil Dnb kjøpte opp og gjorde om til "konsept", konseptet går ut på ødelegge Sbanken og deretter legge den ned pga av "nedgang" av kundemasse, dermed har Dnb kvittet seg med en irriterende bank.
Umulig å få tak i kundeservice siste månedene. Svært uhøflig måte å behandle kunder med flytting. Utilgjengelig app. Mye gebyrer som snikinnføres. Renter som blir mindre fordelaktige. Utrolig tungvinte løsninger på ting som før gikk som en lek. Helt krise og svært trist. Har vært kunde siden Skandiabanken kom til Norge. Men det går ikke an å kjenne banken igjen.
Elendig app og brukervennlighet. Vanskelig å endre ting, egentlig bare DnB sine nettsider i appen. Håpløst å ha kontroll på fond og sparing. Ikke mulig å endre spareavtaler. Stress å bytte er det også. Kan ikke slette konto i appen og kan heller ikke slette kort. Stor skuffelse etter at DnB tok over.