SpareBank 1 SR-Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vennligst ikke velg denne banken. Dårlig kundebehandling er virkelig ikke godt nok beskrevet for hvordan de behandler kundene sine. De har en brukervennlig mobilbank, men det er det eneste som er brukbart.
Fantastisk Nettbank og App. Alle prosesser, fra å sette opp konto, kjøpe hus, forsikring, investere i fond, er enkle å bruke og imponerer ekstremt positivt. Fornøyd med nesten alt. Kunde i 8 år. Eneste ulempe var boliglånsrente som kunne ha vært bedre.
Jeg har vært kunde hos SpareBank 1 SR-Bank i mange år og har alltid vært svært tilfreds med servicen. Jeg føler meg godt ivaretatt og verdsatt. Min faste rådgiver har vært en stor hjelp og har alltid vært hyggelig og hjelpsom.
Arrogante, lite løsningsorienterte og dårlig service. Dårligste kundebehandling noensinne. Dyre lån og innviklet nettbank
Nå skal det sies at jeg er kunde i SMN siden jeg gikk på barneskolen, men de opplevelsene jeg beskriver under gjelder SR-bank (begge er Sparebank1). Jeg har forgjeves forsøkt å gjøre kontantinnskudd via innskuddsmaskin/minibank på fire forskjellige steder i Stavanger. Det har jeg gjort mange ganger tidligere uten problem, men nå går det ikke. Får bare mulighet for uttak eller sjekke saldo. Så forsøkte jeg å gjøre kontantinnskudd inne hos banken, da SR-bank siden SMN ikke hører til i Stavanger. Da fikk jeg beskjed om at banken er kontantløs. At verden holder på å miste forstanden er en kjent sak, men det er tydelig at Sparebank1 ønsker å være i fortroppen på galskap, for en bank som ikke tar imot kundens penger er et helt hinsides sinnsykt konsept. Det hjalp heller ikke at jeg hos SR-bank ikke kunne trekke kølapp, men måtte skrive inn mine initialer og formålet med mitt besøk slik at alle kan se på skiltet hvorfor jeg er der, og det er helt umulig å vite når det blir min tur for det er ingen åpenbar rekkefølge. Man kan heller ikke se vekk fra tavlen, men må vri nakken og stirre på den hele tiden for man vet aldri når ens initialer kommer opp der. Og ikke står det hvilken bås man skal henvende seg til. Jeg vil gjerne møte geniet som fant opp dette systemet, og tror forhåpningsfullt at det er samme person som bestemte at banken skal være kontantløs, for den grufulle tanken om at det kanskje er flere en én personer der ute som saboterer banksystemet med sine "innovative" tiltak gjør at jeg mister helt troen på menneskeheten. Begeret hadde allerede rent over da jeg i tillegg oppdaget at jeg i minibanken måtte betale 20kr gebyr for uttak. Hva? Gebyr for å ta ut penger fra min egen bank? At norske institusjoner innfører kyniske måter å skvise mer penger ut av den gjengse innbygger er ikke noe nytt fenomen, men dette er faktisk så toskete at jeg blir nesten målløs. Hva er så poenget med å ha pengene i en bank som ikke leverer tjenester? Da kan jeg likesågodt stappe pengene i en madrass, da kan jeg i alle fall gjøre både innskudd og uttak i madrassen uten at noen stopper meg eller skal ha betalt for det.
Enkel app, bra oversikt, kort og appmulighet for barn. Kjempebra løsning.
Dårlig service med arrogante behandlere. Rotete system og dårlig kommunikasjon med kollega som er på samme sak, noe som fører til forsinkelser og feil. Tilbakeholder informasjon og deretter legger det frem som at dette er allerede informert om... Når en ringer kontaktpersonen i banken, kommer man ikke frem og blir heller ikke ringt opp. Kontaktperson sitter ikke på noe informasjon om hvor og hvorfor penger blir flyttet på uten tillatelse. Anbefaler ikke denne banken. Ingen trygghet.