Sparebanken Vest har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
50 år som kunde,og ingenting verdt for dem overhodet.En kommer ikke igjennom på telefonen,de svarer på mail først etter purring,og 4 dagers venting.Ved oppmøte i banken,fikk jeg beskjed om å ordne mitt ærend i nettbanken hjemme(?)Det er ikke alle som er født i 2004,og har fått data inn med tåteflasken...Etter en særdeles nedslående samtale idag,med en kundebehandler som ikke kunne svare på den enkleste ting,er jeg igang med å finne ny bank.Det skal bli en befrielse.
Dessverre er dette en bank hvor man ikke får svar på telefon, kommer du i banken kan ingen kunderådgiver ta i mot deg, før om noen dager - for de er ikke der. Det holder ikke!! Har en bank til ett annet sted i landet, opplever aldri sånne ting der.
Før var jeg kjempe fornøyd med denne banken, fikk altid hjelp veldig fort. Nå er det helt elendig, har sendt mail ringt purret på kundebehandler og kundebhandleren svarer ikke på hendvendelser, jeg har prøvd veldig mange ganger , så da jeg fikk en kanon kunderådgiver i dnb så var valget enkelt. Betaler heller mer for å få noe som helst service !
Jeg er svært fornøyd med SPV som er min bedriftbank og privat bank. Som bedriftbank er de blitt en meget god bank som er med og hjelper oss som småbedrit. Vi har en personlig kontaktperson som følger oss tett opp når vi treng hjelp.
Dette er en bank som gjerne gir deg lån og kreditt. Men forventer du noen som helst hjelp underveis, så er dette ikke banken for deg. En blir bare avvist uten noen som helst form for ønske om å hjelpe til eller komme frem til en løsning. For mange kunder er kundeservice viktig, men det et altså her helt fraværende.
Jeg har brukt Sparabanken Vest hele mitt liv, og opplever at banken henger godt med i et tøft bankmarked. Nettbanken syns jeg er bra og har mye funksjonalitet. Det eneste jeg savner er bedre muligheter for fondsforvaltning. Gjør dere et grep her, så får dere fort flere kunder. Banken er ikke best på boliglånsrente. Men har du et bra tilbud fra en annen bank eller gjennom en fagforening så matcher de fort dette når du tar kontakt.
SPV støtter ikke gratis og automatisk straksoverføringer for alle transaksjoner slik at det kan ta flere dager før mange av betalingene til andre banker blir gjennomført. SPV støtter heller ikke innovative tredjeparts-løsninger som Google Pay. Her gir SPV inntrykk av å være en lite løsningsorientert bank som bare gjør det de må for å fungere som en bank og intet mer.