Atlo har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De kuttet ut hjelp på telefon når du ønsker hjelp med en gang. Kameraer kobler seg ut og må slåes på igjen. Vanskelig å finne hvor man skal forandre passordet slik at den kobles til ny ruter.
Du får tilsendt det billigste utstyret som lages i Kina. Knotete å sette opp, gammeldags. Det er umulig å få tak i selskapet da de har åpent mellom 10-16 på hverdager. For et alarmselskap er det latterlig. Du kan heller ikke ringe de, men må fylle ut et skjema på nettsiden slik at de kan ringe deg.
Bare tull og falske alarmer, atlo har ikke montører som kan komme ut og fikse problemet slik de andre alarm selskapene har. Veldig misfornøyd
Når alarmen går, at jeg selv feks har utløst den er det sjeldent jeg blir oppringt. I tillegg må jeg ofte restarte den for å få den til å virke. Hilsen Hæge J i Kristiansand
Alarmen har ved flere anledninger gått falskt. For noen dager siden gikk den falskt 2 ganger etter hverandre mens ingen var tilstede. Jeg har derfor i dag (første virkedag) sjekket med alarmstasjon, som forteller at signalet aldri kom frem. Atlo har i motsetning til tidligere kun online kundeservice (ikke mulig å nå via telefon), og bruker lang tid på chat.
Alarmen sier ikke fra når sensor på et vindu faller ned. Det kommer kun opp et varsel i appen. Så dette ble oppdaget først når man står opp. Delene til anlegget blir sendt meg ca 2 mnd før aktiveribgsdato. Når jeg klager og vil benytte angreretten sier dem at jeg kjøpte dette for over 14 dager siden. Så angreretten min gikk da ut 6 uker før jeg hadde muligheten til å teste det grunnet at dem sendte det ut altfor tidlig.
Alarm sluttet å fungere uten at vi fekk noke varsel, så vi var uten alarm, inkl brannvarsling I 2-3 mnd. Fekk ny alarmsentral, men etter kort tid begynte denne å tulle og. Alarm gjekk av I tide og utide. Kasta ut systemet og gjekk tilbake til Verisure. Regner med at den anmeldelsen her og blir fjerna i likhet med den eg skreiv på Google, men styr unna!!!