Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dørselgere på døren. Begynner med løgn om at de ringte på for 2 dager siden. Merkelig for jeg har kamera utendørs som tar opp all bevegelse ved døren. Så forteller de at de har snakket med "alle" naboene og det var kun meg igjen for ett felles tilbud til nabolaget. Viser seg at det samme har de sagt til alle naboene. Så var det kjempe-tilbud kun i dag at montering som kostet ca 2500,- ville jeg få for 1 kr. Samme tilbud de har på hjemmesiden hele tiden. Så spiller de på frykt med å dra frem både kullos, el-feil osv osv. Når jeg tok litt igjen, så forteller de at det er første dag på jobb...hmm merkelig at de var da å ringte på døren for 2 dager siden?? ++ har rukket å snakke med alle naboene! Sector Alarm skjerp dere i fremgangsmåte når det gjelder salg!
Eldre gammel dame trengte hjelp med røykvarsler som startet å pipe på tomt batteri. Damen kan ikke klatre, og ta den ned selv. Sector kunne komme om ca 14 dager. Hun fikk ikke sove så lenge den pep. Da hun endelig spurte meg (etter flere dager med piping, og uten å få ro til å sove) som nabo om hjelp, var varsleren utgått på dato for mange mnd siden. Det var heller ikke mulig å bytte batteri i varsleren. Begge fakta burde sector visst. Og tilbudt oppfølgning i forkant. DET hadde vært service. Men neida, istedet truer de med servicekostnad på bortimot 1000kr, hvis de finner noe de kan skylde på den eldre damen. STYR UNNA! Men er det egentlig bedre andre steder???
Vurdering faller ene og alene på kundeservicen. Har fått installert alarm, men mye er enda uavklart når det kommer til måndespris og ekstra kostnad for røykvarslere. Var klar til å utsette installasjon, men montøren kom og installerte og sa at dette ordner Sector opp i. La veldig vekt på at jeg skulle bli fornøyd. Mailer og ringer både selger og Sector, men ingen svar. Teller 10 dager etter installasjon, og har jeg enda ikke hørt noe fra de. Jeg må purre på svar hele tiden. Ingenting skjer. Har derimot fått faktura på flere tusen. Hadde Verisure før dette, og anbefaler alle som er kunde der om å bli der. App og komponenter er bedre med Verisure. Synd for Sector som fronter seg som en norsk leverandør og skal ha fornøyde kunder. Min opplevelse med Sector står enn så lenge til stryk.
Fungerte bra helt til jeg valgte å bytte til nytt alarmsellskap grunnet mye gunstigere priser. Det nye sellskapet sende oppsigelse til sector for meg, hvoe sector ringer meg opp og lurer på hvorfor jeg ikke ønsker bli hos dem. Jeg får mange nye (sånn sett gode tilbud), men jeg velger å bytte likvell og forteller dem at de er velkommen å kontakte meg igjen når min gratisperiode på 15 måneder har løpt ut. Seinere skjønner jeg at mitt abonement ikke er sagt opp, da jeg blir opprindt dag etter dag om at mitt alarm ikke får kontakt med sentralen. Sector forteller meg at de ikke har fått oppsigelse (hvilket er rart da det var grunnen til at de ringdte meg i første omgang). Etter det har jeg sendt e-post til kundbehandler som tok kontakt med meg uten noe svar. Jeg har sendt hennvendelse skriftlig uten svar. Etter en meget irriterende guiding i chatbot får jeg beskjed om at jeg blir oppringt innen 1-2 arbeidsdager. Ingen som ringer. Jeg burde snart fakturere dem for tiden jeg bruker på å prøve si opp dette abonementet. Forbrukerrådet neste.
Prisen er for høy. Utover det har jeg ikke mye å klage på.
Skulle avbestille men ble lokket til å fortsette med 2 mnd gratis og så redusert månedspris etter det. Etter noen måneder satte de opp prisen til mer enn det var da jeg fikk installert det.
Har vært kunde hos Sektor i mange år, men maken til kundeservice skal man lete lenge etter. Mitt nye anlegg er litt over ett år gammelt, har hatt flere falske alarmer med tanke på brann. Sist en alarm da det ble full utrykning fra brannvesen, vekter stod på tunet 20 minutter etter at brannmannskapene hadde forlatt stedet. Sector sende meg en tekstmelding, men som den sikre bilfører jeg er så leser ikke jeg meldinger når jeg kjører bil. De ringde ikke meg på min telefon men leitet opp min samboers telefonnummer dette selv om mitt nummer står tydelig skrevet i min bruker konto. Flere av de forrige alarmene har gått midt på natten. Så nå har jeg fått nok av dette selskapet og ønsker ikke lenger å ha noe med de å gjøre. Særs dårlige komponenter, det er 3 uker siden sist feilmelding. Og det nye komponenter som feiler hver gang.
Dårlig tilgjengelighet på telefon. Når du er blitt kunde, er de plutselig ikke lenger ivrige på å svare på epost heller. Jeg bytter.
Sender sms om natten når strømstans utløser vannskade. Kan ikke endre rutinene!!!!!
Rask og god respons og service ved utløsing av alarm eller tekniske problemer. Prisen har gått opp en del siden starten.
Håpløst å komme i kontakt med selskap på mail. Hoppet over på chat med en gang jeg begynte å skrive mail.. Demonterte anlegg fra Sektor alarm igår og monterte nytt fra Verisure. Trur ikke de merket at alarm ble frakoblet. Fikk ingen oppringing fra Sektor alarm. Vil gjene gi beskjed om oppsigeles skriftlig men det nytter ikke på mail
De har selgere som går rundt alle steder og selger inn et alarmsystem som ikke er iht. avtaler som blir gjort. Jeg har hatt Verisure i alle år og kommer ikke til å bytte til et sånn selskap. Har hatt en opplevelse nå som går på hvor mye selgere blir pushet i et system som alle taper på.
Prisen skrus opp årlig - langt over indeks. komponentene begynner å bli utdaterte, spesielt kamera. Ingen forslag om oppgradering/forbedring. Utnytter grovt lojale kunder
20 min med grusom musikk før kunderservice svarte og ba meg ringe alarmsentralen. Ingen hjelp å få
De ringer med en gang brannalarmen går. Er det strømbrudd kommer det sms med varsel. Og de gikk ned 50 % på månedsprisen da de skjønnte vi hadde byttet selskap. Vi fikk nye kameraer og to røykvarslere for en god pris!
Pris for høy. Har to hus idag og liten vilje til å forhandle pris.