Novus Systems opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra oppfølging! Var innom Camp Villmark og traff på trivelige Novus representanter på stand. Ble lovet hjelp til oppføring av utvendig kamera på mitt anlegg👍
Hei Karl, veldig hyggelig at du besøkte oss på messen! Tusen takk for anmeldelsen. Ikke nøl med å kontakte oss om du trenger noe :) Mvh Novus
Veldig bra , god kundebehandling. Har anbefalt til andre og gjør det igjen,, med glede👍
Hei Tor, tusen takk for tilbakemeldingen- og ikke minst videre anbefaling av oss. Det setter vi stor pris på! Ønsker deg en videre fin dag :) Mvh Novus
Hyggelig selger som er flink til å snakke folk rundt og montør, men tenk deg om hvis du vurderer å bruke angreretten. Makan til dårlig oppførsel fra kundeservice har jeg aldri opplevd. Snakker ned konkurrenter og prøver å få meg til og føle meg dum som angrer på at jeg ikke ville betale 48000 for deres alarmsystem.
Hei Frank, takk for ærlig tilbakemelding og beklager for den negative opplevelsen du har hatt med oss. Det du beskriver høres frustrerende ut og henger ikke i tråd med våre rutiner og verdier. Vi kommer til å undersøke saken videre via vårt interne feedbacksystem. Om du har flere detaljer rundt hendelsen(e) så setter vi pris på om du kunne sendt oss en enda mer utbredet klage til [email protected]. Takk på forhånd. Ønsker deg en videre fin dag. Mvh Novus
Helt topp fra montøren ringte til han vsr ferdig forklarte alt veldig godt om alarmen
Hei Ivar, tusen takk for tilbakemeldingen. Kjekt at du er fornøyd med oss :) Mvh Novus
Så langt høres det helt greit ut.god oppfølging. Med tilbakeribging.
Hei Marit, tusen takk for tilbakemeldingen. :) Ønsker deg en videre fin dag. Mvh Novus
Veldig hyggelige alle vi har hatt kontakt med. God forklaring på bruken av alarmen.
Hei Annbjørg og beklager sen tilbakemelding. Denne har gluppet forbi... Tusen takk for anmeldelsen! :) Mvh Novus
Selgeren var svært dyktig - saklig - ikke pågående. Montøren kunne jobben sin. Helproff. det kunne ikke vært bedre!
Hei Svein, tusen takk for tilbakemelding og ros til våre ansatte! Det setter vi veldig pris på internt! :) Ønsker deg en videre fin dag! Mvh Novus