Novus Systems opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Selger oppga feil informasjon om at jeg ikke trengte to separate anlegg for hovedhus og utleieleilighet i kjeller. Oppga også feil info. om at rabatt på forsikringen ville dekke abonnementsavgiften. Rabatten er kun 200,- pr. år, mens 2 abonnementer koster over 4000,-/år!!! Det ble heller ikke informert om at jeg måtte ha egen sirene og egen sentralenhet i utleieleiligheten. Bra at jeg fikk både både sentralenheten og sirenen til leiligheten gratis. Selgere må læres opp bedre til å gi riktig informasjon.
Hei Sweinar, takk for ærlig tilbakemelding. Kan du vennligst sende inn en detaljert klage til kundesenter på [email protected] slik at vi for undersøket saken? Takk på forhånd! Ønsker deg en ellers videre fin dag! Mvh Novus
Meget fornøyd med innstalatør, oppfølging og info..!!
Kjempekjekt å høre Birgitte! Tusen takk for tilbakemeldingen :) Ha en fin dag! Mvh Novus
Nettopp byttet til Novus. informativ og tilsynelatende ærlig selger. Kunnskapsrik og ryddig montør. Positivt å bli oppringt i etterkant av montering for å høre om jeg har spørsmål.
Tusen takk for tilbakemeldingen Stina, kjekt å høre du er fornøyd med prosessen! Ha en fin dag videre :) Mvh Novus
Litt dårlig info fra selger. Sitter med et kamera som ikke er montert. Selv om det er tilgang på strøm. Flink montør som informerte bedre en selger
Hei Tom, takk for tilbakemeldingen! Ikke nøl med å kontakte kundeservice om du trenger hjelp med noe. Ønsker deg en videre fin dag! Mvh Novus
Veldig flinke folk !! God informasjon , lett forståelig !!
Godt å høre Annlaug, tusen takk for tilbakemeldingen :) Mvh Novus
Installert 3 stk, testet, håper aldri at de blir aktivert på grunnlag av brann.
Helt enig Magne! Tusen takk for tilbakemeldingen :) Mvh Novus
Nøkter og ryddig gjennomgang bed både salg og installasjon.
Tusen takk for tilbakemeldingen, Gitte! :) Mvh Novus